Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:43:59 GMT

زنجان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۳۳۲۸

زنجان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امرالله حسنی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در زنجان خبر داد و اظهار کرد: همچون سنوات گذشته، دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن‌های دهه کرامت از برنامه‌های پیش بینی شده برای خادمان این کاروان است.

وی افزود: خادمان حرم رضوی در ایام حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان و دیدارهای مردمی با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت ۸ صبح و عصر در طول دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان‌ها و کارخانجات، عیادت بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقه اذان و صلوات خاصه، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای مزار بالا و پایین از برنامه‌های این دهه در زنجان است.

حسنی همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت برای پایش سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ایستگاه خدمات مشاورهای خانواده، روانشناسی و حقوقی و دینی، ایستگاه نقاشی و قصه خوانی برای کودکان در طول این دهه دایر خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان اضافه کرد: اهدای هدیه به دارندگان اسامی حضرت معصومه (ع) و حضرت رضا (ع) در طی برنامه‌های مختلف، ذبح عقیقه به تعداد ۳۰ راس گوسفند، توزیع حدود یک هزار سبد معیشتی در بین محرومان، برگزاری نشست‌هایی با موضوع زندگی به سبک رضوی، برگزاری محافل قرآنی کرسی تلاوت رضوی، اردوی دختر پدری، تقدیر از خادم یاران فعال، تزئین و نصب پرچم بر سر درب منازل خادم یاران، پیاده‌روی خادم یاران به سمت مزار شهدای گمنام، برگزاری روضه‌های خانگی، برگزاری جشن‌های کریمانه خانگی و جشن و ایستگاه صلواتی و… در روستاهای زنجان نیز به همت کانون‌های بخش زنجان‌رود و ارمغان خانه و مرکزی برقرار خواهد بود.

کد خبر 5505329

منبع: مهر

کلیدواژه: ارشاد زنجان زیر سایه خورشید بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل متروپل آبادان خراسان رضوی مشهد احتکار میلاد حضرت معصومه تبریز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی با گفتگوی رودرو با مردم مشکلات آنان را بررسی و پاسخ دادند.
مسئولان استان هر جمعه با برپایی میز خدمت پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی