Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:38:14 GMT

پرونده «نيمه خرداد» در خانه مستند باز مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۴۸۴۳

خبرگزاری آریا-خانه مستند پرونده «نیمه خرداد» را به مناسبت رحلت امام خمینی «ره» و قیام 15 خرداد در طرح جدیدی با عنوان «تجربه نگاری» اکران آنلاین می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی خانه مستند، طرح «تجربه نگاری» از تازه‌ترین برنامه‌های خانه مستند است پرونده «نیمه خرداد» در خانه مستند باز می‌شودکه با هدف بررسی سال‌ها فعالیت این مرکز در حوزه مستندسازی را در نیمه ابتدایی سال پیش رو در قالب پرونده‌هایی تفکیک شده بر اساس موضوع و محتوا در اختیار مخاطبان علاقه‌مند به سینمای مستند قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین پرونده‌ای که قرار است با عنوان «نیمه خرداد» در دسترس مخاطبان قرار گیرد به مناسبت رحلت امام خمینی «ره» و قیام 15 خرداد آماده شده و شامل چهار مستند می‌شود که قرار است به صورت آنلاین اکران آن‌ها در سایت خانه مستند آغاز شود.
«نیمه خرداد» شامل چهار مستند به نام‌های کمیته به کارگردانی عبدالحسین بدرلو و تهیه‌کنندگی مصطفی فتاحی،  راز‌های جماران به کارگردانی مشترک محسن سلیمانی و محمد ثقفی،  ملاقات در مدار بسته به کارگردانی مشترک امیرحسین خلیل‌زاده و مهدی جوزایی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و همچنین مستند «پدر، پسر، گلوله» به کارگردانی امیر اصانلو می‌شود.
پرونده «نیمه خرداد» از شنبه 14 خردادماه و همزمان با رحلت امام خمینی «ره» اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند و مخاطبان می‌توانند مستند‌های این پرونده را به صورت رایگان در سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir تماشا کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خانه مستند خانه مستند نیمه خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق