Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:26:36 GMT

تصادف در گردنه صائین استان اردبیل/ هفت راس گاو تلف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۲۹۶

تصادف در گردنه صائین استان اردبیل/ هفت راس گاو تلف شد

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایرنا برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با گله گاو در گردنه صایین درپیچ روستای ولیعصر(ایلانجیق) منجر به تلف شدن هفت راس گاو شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر از مصدوم شدن یک  نفر در اثر این تصادف خبر داد و گفت: در پی این تصادف و بلافاصله بعد از اعلام این خبر به مرکز ارتباطات اردبیل ۲دستگاه  آمبولانس ویک دستگاه ست  به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام صباحی افزود: بلافاصله پس از اعلام این خبر، آمبولانسهای هلال احمر و اورژانس در محل تصادف حضور یافتند وخدمات اولیه درمانی را به فرد مصدوم که آسیب جزئی دیده بود، ارائه کردند.

برچسب‌ها استان اردبیل آمبولانس تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل آمبولانس تصادفات جاده ای استان اردبیل آمبولانس تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت