Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهرداد مشوق روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قدیم و سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان قشم که در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در زمان حاضر که دولت مردمی خدمتگزار یا بهتر بگوییم حاکمیت خدمتگذار در حال فعالیت است، قوه قضاییه، قوه مجریه، قوه مقننه و نیروهای مسلح دست به دست هم داده و پای کار آمده اند تا با رهبری ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز دشمنی را که به شدت به دنبال فعالیت های نرم، ناامیدسازی مردم و نا کار آمدی نظام و حاکمیت است را ناکام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: وظیفه همه روحانیون و مبلغین دینی است که جهاد تبیین را در همه عرصه های مختلف برای آگاه سازی مردم انجام دهند، اگر این فعالیت ها رنگ و بوی خدایی داشته باشد و همه مسوولین و همه خادمین نظام با نیت خدایی کاری را انجام دهند آن کار ارزشمند می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که ما خادم واقعی مردم باشیم، افرادی که حرص مال دنیا را می زنند و با لباسی که برتن دارند، ایجاد اطمینان و سو استفاده می کنند این افراد را تشکیلات اطلاعاتی - انتظامی باید شناسایی کنند و این خائنین را در اختیار مقام های قضایی قرار بدهند.

سرهنگ مشوق توضیح داد: الحمدالله اعضای شورای تامین شهرستان قشم دارای یک اتحاد و همدلی بی نظیری با مجموعه های حافظ نظام هستند که اگر غیر از این باشد ما از شبکه ارتباطی دشمنان نظام که بسیار گسترده هم وارد عمل شده اند، ضربه خواهیم خورد.

وی گفت: از این رو وظیفه همه ما است که در حوزه انتظامی از رده پاسگاه گرفته تا مراکز اداری و خدماتی مردم را معطل و ناراضی نکنیم و کار آنها را عقب نیاندازیم و اگر کسی آشنا داشت کارش را زودتر انجام ندهیم و اگر فردی سواد یا آشنایی با قوانین نداشت کارش را به فردا و فرداهای دیگر موکل نکنیم، چرا که این مردم سرمایه های اجتماعی ما هستند که در تمام شرایط انقلاب در کنار انقلاب و نظام قرار داشته اند و از امتحان های خود سربلند بیرون آمده اند و حق مردم ایران دریافت بهترین خدمت است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اعلام کرد: هم اکنون ۲ مشکل قاچاق و مسایل فرهنگی در جزیره قشم وجود دارد که موضوع فرهنگی دغدغه رهبر معظم انقلاب در سراسر کشور است و به رغم تهدیدات متعددی که ما داریم همچنان تهدید نخست از دیدگاه مقام معظم رهبری تهدیدات فرهنگی است از این رو ما در این زمینه کار را آغاز کردیم و جزء وظایف ذاتی ما هم است.

وی مسایل فرهنگی موجود در قشم را ناشی از تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد و افزود: انتظار ما از اعضای شورای اداری این شهرستان این است که در این زمینه اقدامات جدی را انجام دهند و اگر هر کسی فرضیه واجب امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام دهد، دیگر نوبت به نیروی انتظامی که مرحله نهایی آن موضوع است، نمی رسد.

وی با اشاره به بحث قاچاق در جزیره قشم گفت: در این جزیره ظرفیت های خوبی برای انجام قاچاق وجود دارد، اما ما به عنوان فرماندهی انتظامی استان هرمزگان پدیده ای به نام خودرو و ماشین های شوتی را از هیچ فرماندهی قبول نخواهیم کرد و در هر صورت این موضوع باید برنامه ریزی و حل شود چرا که این موضوع برای امرار معاش نیست و یک عده قاچاقچی سازمان یافته در حال انجام آن هستند و جزیره قشم را از آن حالت فرهنگی و گردشگری خارج کرده اند که این وضعیت زیبنده نگین خلیج فارس نیست.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز پنچشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ با صدور حکمی سرهنگ دوم عبدالرحیم دهقان را به عنوان سرپرست جدید انتظامی شهرستان قشم منصوب کرد.

در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید و فرمانده قدیم انتظامی شهرستان قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم،  محمد محمدحسینی فرماندار قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا،  سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی از (قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش مستقر در جزیره قشم، سپاه پاسداران، فرماندهی مرزبانی، فرماندهی دریابانی، پلیس راهور) و جمعی از مدیران ارشد شورای اداری و شورای تامین شهرستان و سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

پیش از این سرهنگ «مجتبی راست‌خدیو» فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم را بر عهده داشت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قشم کالای قاچاق خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قشم کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قشم کالای قاچاق خلیج فارس انتظامی استان هرمزگان انتظامی شهرستان قشم فرماندهی انتظامی جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است