Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در بازی آخر این تیم در لیگ برتر از مسئولان استان خراسان رضوی انتقاد کرد و بیان می کند حمایت نکردن آنها باعث ناکامی شهر خودرو شده است

حیدرپور مدیر عامل باشگاه شهر خودرو صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، اسماعیل حیدرپور درباره تساوی تیم فوتبال شهر خودرو مقابل فولاد اظهار داشت:

همه علاقه‌مندان فوتبال ناراحت سقوط شهر خودرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم خوبی داشتیم، ولی در برخی بازی‌ها از داوری لطمه خوردیم. همه دیدند و کارشناسان تأیید کردند. تیم در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشت و حالا هم که سقوط کردیم با قدرت برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می‌کنیم، ولی نگران تیم هستیم، چون تکلیف‌مان روشن نیست. اگر عزیزانی که در مشهد امسال این بلا را سر ما آوردند، قرار است سال بعد نیز همین بلا را سر‌مان بیاورند ما تسلیم هستیم. در کرج امروز خیلی خوب کار کردیم، ولی در مشهد فشار سنگینی روی بچه‌هاست.

وی اشاره کرد:

من فکر می‌کنم تیمی که در یک استان است فقط نیاز به حمایت دارد. اگر تیم ما در مشهد حمایت می‌‌شد کسی جرأت داشت حق تیم‌مان را بخورند؟! آدم‌هایی را انتخاب کنید که حرف فوتبال را بفهمند. من خواهش می‌کنم از اعضای مجمع که کسی را انتخاب کنیم که فوتبالی است. چرا دادکان و افرادی که برای فوتبال زحمت کشیدند مثل عابدینی و کفاشیان نیستند؟ چرا نمی‌رویم سراغ علی دایی که او را رئیس فدراسیون کنیم و با افتخار به او رأی بدهیم؟

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در ادامه گفت:

نگران این هستم در هشتم شهریور مان همان بلایی که سر عزیزی خادم آمد، سر میرشاد ماجدی هم بیاید. مجمع فدراسیون فوتبال باید برای آینده فوتبال تصمیم درستی بگیرد.

حیدرپور درباره اینکه آیا شهر خودرو در مشهد می‌ماند یا خیر، عنوان کرد:

تیم متعلق به مشهد است و اگر کمک کنند در استان می‌مانیم. اینجا (در کرج) استاندار را می‌بینیم، ولی پنج دقیقه نمی‌توانیم استاندار خراسان را ببینیم و بگوییم دردمان چیست؟ اگر تیم را می‌خواهند همه باید کمک کنند و اگر نمی‌خواهند برویم در استان دیگر فعالیت کنیم.

وی راجع به اینکه گفته می‌شد تیم قرار است به کرج منتقل شود، یادآور شد:

اولویت اول ما مشهد است، ولی باید ببینیم از ما چه می‌خواهند. اگر کمک می‌کنند، ما هستیم ولی الان کی ضرر کرده است؟ مالک باشگاه. مثل همه استان‌ها باید از تیم‌شان حمایت کنند. به مس و ملوان تبریک می‌گویم، ولی آیا در استان به آنها کمک نکردند؟

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره طلب این باشگاه از پرسپولیس تصریح کرد:

لیگ تمام شد و ما سقوط کردیم، ولی آقای درویش و دوستان عزیز! خواهش می‌کنم این پرونده را ببندید که ما دو  روز دیگه نامه به کمیته حرفه‌ای‌سازی ندهیم که به مشکل بخورید. شما به ما قول دادید و الان هم بیایید کار را تمام کنید.

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی