Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی روز پنجشنبه در نشست با هیئت امنای مرکزی دماوند با تاکید بر اینکه همه مدیران شهرستان باید در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمتگزار در خدمت به مردم کوتاهی نکنند، اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم یکی از موضوعاتی است که باید مدیران همواره آن را افتخار خود بدانند و برای خدمت به مردم با هیچ مدیری تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به موضوع هدف‌گذاری در سیاست‌های کلی شهرستان برای جلب رضایت مردم، تصریح کرد: همه مسئولان باید برای پیشرفت و تعالی شهرستان دماوند و برای تحقق مطالبات به حق و بر زمین مانده مردم، با همدلی و وحدت تلاش کرده و هدفی جز خدمت صادقانه نداشته باشند.

این مقام مسئول افزود: مسئولین باید همیشه در کنار مردم باشند و با شفافیت کامل با آنان صحبت کنند و اگر مسئولین با مردم صادق باشند، مردم نیز در همه موضوعات کمک حال دولت و نظام خواهند بود.

 فرماندار شهرستان دماوند گفت: دولت سیزدهم با شجاعت و با پشتوانه مردمی نسبت به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقدام کرده است و مردم شهرستان دماوند نیز مانند سایر کشور با اعتماد به صداقت و تدابیر دولت مردمی آیت الله رئیسی تمامی نقشه ها و هجمه های دشمنان داخلی و خارجی کشور را نقش بر آب نمودند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مقام معظم رهبری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند مقام معظم رهبری دولت سیزدهم شهرستان دماوند مقام معظم رهبری دولت سیزدهم شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران  اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد. 

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم