Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در شهرستان هریس تأکید کرد که نباید دغدغه جوانان این شهرستان بحث نبود سالن‌ و اماکن ورزشی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان هریس اظهار داشت: از مدیران و مسئولان شهرستانی تشکر می‌کنم که گزارش جامع و‌ کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند، ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود. ما هم در این سفر در خواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دیدار و گفت‌وگو با مردم، گفت: شخص جناب آقای رئیس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.

سجادی خاطرنشان کرد: حدود ۴ هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیتهای جوانان در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و نظایر اینها است.

وی بیان داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بر تشکیل هیئت‌های اندیشه ورزش در وزارتخانه‌ها تاکید کرده‌اند که معا‌ونت‌های مختلف به ویژه معاون جوانان وزارت ابن رویه را پیش گرفته و علاوه بر آن به شکل یک قرارگاه و باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما با برخی سازمان‌ها تفاهم‌نامه‌هایی منعقد کردیم که بتوانیم در راستای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری امور جوانان و حتی ورزش برای مناطق کم برخوردار استفاده کنیم. موضوع اصلی، طرح تحول‌ و مردمی کردن دولت مردمی است و باید به این دارایی‌‌ها اعتبار مستمری ببخشیم، بارها به مدیران کل استان‌ها هم تاکید کردیم که اهداف ورزش و جوانان باید با سمت و سوی اهداف کل کشور پیش برود.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: نباید دغدغه جوانان شهرستان هریس بحث نبود سالن‌ و اماکن ورزشی باشد. موضوع بازگشایی اماکن ورزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به‌ زودی حل خواهد شد و قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را هم دادیم که به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال