Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولایی گفت: فدراسیون جهانی تنیس روی میز اسامی مربیان واجد شرایط برای حضور در کلاس مربیگری «لول کوچینگ کورس» را اعلام کرد که در بین اسامی مطرح جهان، نام جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نیز دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: برای حضور در این کلاس سطح بالای جهانی مواردی مانند بالاترین مدرک مربیگری کسب شده، میزان تسلط به زبان انگلیسی، مقام‌های کسب شده ورزشکارانی که توسط مربی پرورش یافته‌اند از مهمترین گزینه‌ها جهت تایید حضور مربیان در این دوره بود که لطف الله نسبی واجد شرایط برای گزینش و حضور در این دوره پیشرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در این دوره که از ۹ تا ۱۴ مرداد در مرکز ورزش‌های سوئد برگزار خواهد شد، ۲۴ مربی برتر دنیای پینگ پنگ که ۱۲ نفر از کشور سوئد و ۱۲ نفر از سایر کشور‌های دنیا هستند حضور خواهند داشت.

جولایی می گوید: تمامی مدرسان دوره دارای مدرک دکتری در بخش‌های مختلف ورزشی هستند، دوره‌های این کلاس شامل تغذیه، روان شناسی ورزشی، برنامه ریزی، آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک‌های پیشرفته در تنیس روی میز است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مربیان برتر تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش