Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از ادامه حملات توپخانه ترکیه به شمال این کشور خبر دادند که خساراتی به بار آورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای ارتش ترکیه بار دیگر به روستاها و شهرک‌ها در حومه شمالی حسکه حمله کردند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند: نیروهاى ترکیه و تروریست‌های وابسته به آن روستاهای «ام حرمله» و« دادا عبدال» شمال شهرک أبو راسین در حومه شمالی غربى حسکه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند که منجر به ورود خسارت مادی به املاک شهروندان،ارضی کشاورزی و زیرساخت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحرکات شبه نظامیان وابسته به آنکارا در شمال سوریه

از سوی دیگر العربی الجدید در گزارشی به تحرکات شبه نظامیان وابسته به آنکارا در شمال سوریه اشاره کرده و آورده است: «هیئت انقلابیون برای آزادسازی سوریه» که از ائتلاف چند گروه مسلح مخالف دولت سوریه و هم‌پیمان با ترکیه تشکیل شده است، مانور نظامی گسترده‌ای برای ارتقای آمادگی رزمی در مناطق «سپر فرات»، «شاخه زیتون» و «چشمه صلح» برگزار کرد که هم‌مرز با مناطق تحت سیطره نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه (قسد) در شمال این کشور است.

«فاروق ابوبکر»، عضو کادر رهبری هیئت مذکور گفت: همه نیروهای ارتش ملی (گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه) آمادگی رزمی خود را در مناطق سپر فرات، شاخه زیتون و سرچشمه صلح ارتفا داده‌اند و از شش ماه پیش در دوره‌ها و آموزش‌های نظامی شرکت داشتند تا آمادگی‌شان برای هر گونه نبرد آتی بالا رود.

ابوبکر اظهار داشت: در مانور نظامی جدید صدها عنصر از گروه‌های مختلف شرکت داشتند و هدف از آن ارتقای آمادگی نظامی در عملیات آتی برای آزادسازی مناطق اشغالی از دست قسد و نیروهای ارتش است.

اردوغان اهداف عملیات آینده ترکیه در سوریه را مشخص کردالمیادین: ترکیه مواضع ائتلاف آمریکایی در سوریه را هدف قرار دادتقویت مواضع ارتش سوریه همزمان با تحرکات ترکیه

در همین رابطه، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه پیشتر تهدید خود علیه سوریه را تکرار کرد و هدف از عملیات آتی نظامی کشورش را هدف قرار دادن کُردهای مخالف این کشور دانست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه‌های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند.

همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر