Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در شبانه روز گذشته بدون فوتی کرونایی تعداد بیماران بستری در استان به 49 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در شبانه روز گذشته با ابتلای 14 بیمار دیگرتعداد افراد بستری به 49 نفر رسید.

وی بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در این مدت 14 نفر و بیماران بدحال نیز یک نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارداقیان تصریح کرد: در بیست و چهارساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیماری بر اثر کرونا فوت نکرد و 11 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 51 هزار و 92 نفر در بیمارستانها بستری شدند و تعداد فوتی ها نیز همچنان 2 هزار و 888 نفر بوده است.

وی گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا نیز تاکنون 142 هزار و 152 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24 هزار و 980 نفر ثبت شده است.

به گفته ارداقیان با تلاش کادر درمانی تاکنون 41 هزار و 851 نفر پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تاکنون 96.25 درصد گروه سنی بالای 12 سال نوبت اول واکسن و 89.19 درصد نوبت دوم و 42.61 درصد نیز نوبت سوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین 19.8 درثصد جمعیت 5 تا 12 سال نوبت اول و 8.88 درصد نیز نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مهر، این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین