Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی، تحولی عظیم در سراسر جهان ایجاد کرد، حضرت امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ضمن آنکه تحولی عظیم و معجزه آسا در ایران و در بین آزادگان جهان شکل داد، با تغییر معادلات جهانی، نظم نوین استکبار جهانی را نیز بر هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: انقلاب اسلامی ایران در دوره‌ای به وقوع پیوست که جهان به سمت انکار دین در حال حرکت بود و بنابراین حضرت امام (ره) با این اقدام خود که با همراهی مردم شکل گرفت، تغییری بزرگ در جامعه بشری ایجاد کرد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) در گام اول در وجود خود تحولی عظیم را ایجاد کرده بودند، گفت: حضرت امام (ره) قبل از آنکه علیه ظلم بیرونی قیام کنند، علیه نفس خود قیام کرده بودند.

امام جمعه همدان می‌گوید: در سخنرانی‌ها و فرمایشات امام خمینی (ره) جز خدا را نمی‌توان دید و اگر مقداری قدرت‌طلبی، ثروت‌اندوزی و منیت در وجود حضرت امام (ره) وجود داشت، این تحول بزرگ هیچگاه رخ نمی‌داد.

نماینده، ولی فقیه در همدان، حضرت امام (ره) را انسانی بزرگ در طول تاریخ بشریت خواند و گفت: اخلاص و توجه به معنویت و تقوا در وجود حضرت امام (ره) بود که باعث شد تا ایشان تبدیل به مرد بزرگی در تاریخ شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه رحلت امام خمینی ره حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک