Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک: مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه ناخواسته (بواسطه فراگیری بیماری کرونا) در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) اعلام کرده است که امسال نیز به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با استفتائی که از دفتر مقام معظم رهبری انجام داده برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی و در عین حال خاطرنشان کرده است که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم امروز؛ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱، از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر امام خمینی با تلاوت قرآن مجید آغاز شده و با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم کشورمان از ۱۰ استان همجوار تهران در حال برگزاری است.

بر اساس پیش‌بینی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) صحن‌های مصطفی خمینی، شهدا و یادگار امام میزبان جمعیت چند ده هزار نفری مردم خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، یادگار حضرت امام در ادامه مراسم به حاضران خیر مقدم خواهد گفت و سپس زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی سخنان رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خواهند شنید.

قرارگاه شهید فهمیده با فرماندهی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ماموریت دارد نسبت به بکارگیری رده های امنیتی، نظامی و انتظامی و ایجاد هماهنگی و هدایت متمرکز فعالیت سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول مرتبط در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی ارتحال حضرت امام (ره) در تامین امنیت و برگزاری هرچه باشکوه ‌تر مراسم اقدام کند.

 

سیدحسن خمینی : امام(ره) مظهر آرمان‌های بزرگ است ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶

یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: وقتی زندگی امام را مرور می‌کنیم می‌بینم که آن بزرگوار منادی استقلال ملت ایران شد و توانست جامعه ایران را به سمت آزادی و عزت رهنمون شود.

سیدحسن خمینی در سخنرانی سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: سالروز ارتحال امام عظیم‌الشان را خدمت یکایک خواهران و برادران بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. جلسه ممتاز و متفاوتی است؛ امسال بعد از ٢ سال از شروع کرونا تصمیم بر این شد که جلسه سالگرد در نوعی متفاوت برگزار شود، جا دارد از خیل بی‌شمار علاقمندان که توفیق نشد در این مجلس میزبان آن‌ها باشیم، عذرخواهی کنم.

وی ادامه داد: سالگرد امام بهانه‌ای است که بیشتر از امام بزرگوارمان بگوییم. ایشان آمد و روح خدا را دمید و توانست انقلاب عظیمی را رقم بزند. امام مظهر خوبی‌های بسیاری است و مظهر آرمان‌های بزرگی است که توانست یک انقلاب بزرگ را رقم بزند. امام یک حقیقت ناب بود.

یادگار امام خمینی(ره) گفت: رهبر انقلاب جمله‌ای دارند که می‌فرمایند که «این انقلاب بی‌نام امام خمینی در هیچ جایی شناخته شده نیست». انقلاب ما دارای ویژگی‌هایی است که اصلی‌ترین آنها استبدادستیزی و استعمارستیزی و آزادیخواهی و مبارزه با تحجر است. می‌توانیم ببینم که در عمر با برکت ایشان نقاطی وجود دارد که از ابتدای نهضت این آرمان‌ها را برای ملت ایران نام برده‌اند.

وی افزود: از روزی که انقلاب اسلامی شروع شد، رژیم منحوس پهلوی مظهر وابستگی به دشمنان بود و این وابستگی از جهات مختلفی خودش را نشان می‌داد و این وابستگی هم به شرق و هم به غرب بود. وقتی زندگی امام را مرور می‌کنیم می‌بینم که آن بزرگوار منادی استقلال ملت ایران شد و توانست مردم ایران را به سمت آزادی و عزت رهنمون شود.

امام خمینی را با امثال این حقیر مقایسه می کنند، اما فاصله بسیار زیاد است ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۳

آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در حرم امام خمینی:بسیاری از ابعاد شخصیت امام همچنان ناشناخته است.نسل کنونی انقلاب به ویژه نسل جوان، امام عزیز را به درستی نمی شناسد و عظمت امام را درک نمی کند.امام خمینی را با امثال این حقیر مقایسه می‌کنند در صورتی که فاصله بسیار زیاد و نجومی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حضور محمود احمدی‌نژاد در مراسم ارتحال امام ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۱

روحانی و لاریجانی در مراسم امروز ارتحال امام ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۹

حسن روحانی و علی لاریجانی روسای سابق قوای مجریه و مقننه از جمله حاضران در مراسم امروز ارتحال امام بودند.

رهبر معظم انقلاب: امام بزرگوار روح جمهوری اسلامی است ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۷

اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته بشود و مورد بی توجهی قرار بگیرد نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لحظه ورود رهبرانقلاب به حرم مطهر امام خمینی (ره) در استقبال پرشور مردم ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۱ لحظه ورود رهبرانقلاب به حرم مطهر امام خمینی (ره) در استقبال پرشور مردم / اولین دیدار عمومی رهبرانقلاب پس از همه‌گیری ویروس کرونا   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   سخنرانی سید حسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۹

تصویری از حضور مهمانان خارجی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۱۰:۰۹

اعزام کاروان‌های مراسم سالگرد رحلت امام(ره) از قم ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۹ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اعزام ۱۵۰۰ نفر از مناطق مهرشهر و کمالشهر به مرقد مطهر امام راحل ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۴

همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران کاروان عزاداری شامل ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان سپاه ناحیه امام هادی (ع) و اقشار مختلف از مناطق مهرشهر و کمالشهر به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو مهدی صباغی امام خمینی 14 خرداد سالگرد ارتحال امام آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو مهدی صباغی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حرم مطهر امام خمینی حضرت امام خمینی سالگرد ارتحال انقلاب اسلامی ارتحال امام حرم مطهر حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور