Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز شنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) افزود: هر کس در مسئولیت خود باید خوب عمل کند و مردم به خاطر درست عمل نکردن برخی مسئولان سست نشوند و جوانان محکم پای کار بایستند.

وی با اشاره به برنامه دولت برای حدف ارز ترجیحی تصریح کرد: مردم باید تحمل کنند، زیرا جراحی بدون درد نمی شود دولت مجبور به جراحی اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن بیدار است و نباید از دشمن غفلت کنیم زیرا سعی دارد بین ما بی وفایی و بی دینی به وجود بیاورند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بزرگترین حسن امام راحل جامعیت ایشان بود افزود: سیاست و دیانت امام(ره) با هم همراه بود و همین موجب موفقیت انقلاب اسلامی شده است.

حجت‌ الاسلام آقاتهرانی تاکید کرد: ورود به مسائل سیاسی و اجتماعی برای همه لازم است و باید همه به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم و در این راه کسی استثنا نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرادهایی در بین مسئولان وجود دارد که باید رفع شود گفت: حاکمیت انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد زیرا ولایی است و باید بیشتر توجه و دقت کنیم که مبادا خود را مدیون انقلاب و شهدا قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ما عزت، صلابت و قدرت داد، تصریح کرد: موظف به عمل به صحبت های مقام معظم رهبری هستیم و مطالبات و ابلاغیه ها نیز معلوم است و باید پای آن بایستیم و روی آن با کسی معامله نکنیم و کوتاه نیاییم. در زمان طاغوت اوضاع بسیار بد و خفقان بود و کسی جرات حرف زدن نداشت، اما امام با صلابت در برابر دستگاه ظلم طاغوت ایستاده بود. شجاعت، موحد و مسلمان بودن امام راحل (ره) در حد بینهایت بالا بود، ایشان در خودسازی و جهاد اکبر موفق بودند تا در جهاد اصغر نیز به موفقیت رسیدند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دین ما بر اساس فطرت پاک است و جوانان علاقه مند به امام راحل و فطرت پاک می شدند و انقلاب ما یک انقلاب جوان است، اگر چه گاهی مسئولان جوانان را راه نمی دهند.

وی با اشاره به تدریس ولایت فقیه توسط امام‌خمینی (ره) در نجف قبل پیروزی انقلاب تصریح کرد: کتاب ولایت فقیه امام راحل تحت عنوان نامه های کاشف الغطا پخش شد و میدان از دست دشمن در رفت. بزرگترین تحقیقات درباره شیعه، اسلام، ایران، امام (ره) و رهبری اکنون در اسرائیل قرار دارد و شیعه ستیزی و اسلام ستیزی از واقعیات دنیا است و دشمن در بزنگاه ها، نقاط جدی را می زند. مردم ما از برکت علما و به لطف الهی و تشخیص خود در زمان غیبت دنبال ولی فقیه می روند که این رمز موفقیت ما بود اگر در خانه کس دیگری را می زدیم الان اینجا نبودیم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) ما را زنده و کشور را یکپارچه کرد اظهار داشت: مسئولی که نگاه نمی کند رهبری انقلاب چه می خواهد، مسئول نیست و عمل به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در شرایط فعلی مهم است و اگر ایشان از آن طرف و ما از طرف دیگر برویم، جواب نمی دهد. مجلس باید محل تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت باید محل تحقق خواسته های ولایت باشد و مردم هم ولایتمداری کنند.

وی با بیان اینکه هر بخش از زندگی امام‌خمینی(ره) دیدنی و الگو است اظهار داشت: دعا، حضور و تلاش شما مردم مؤثر است لذا پای کار باشید که اگر مسئولان خوب کار کنند به ظهور می رسیم.

آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرتضی آقاتهرانی امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. 

در این مراسم، رئیس حوزه هنری خوزستان گفت:حضرت امان خمینی (ره) درباره هنر معتقد بودند که هنر در عرفان اسلامی ترسیمِ روشنی عدالت، شرافت و انصاف و تجسم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. 

محمد شهباز گروئی افزود: امام خمینی رحمت الله علیه، بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین معتقدند بودند که "هنرمندان ما در جبهه‌های دفاع مقدسمان این‌گونه بودند، تا به ملأ اعلا شتافتند و برای خدا و عزت و سعادت مردمشان جنگیدند و در راه پیروزی اسلام عزیز تمام مدعیان هنر بی‌درد را رسوا کردند. "

وی اظهار کرد: قطعا این هنر و این هنرمند محدود به جغرافیا نیست که حقیقت و انسانیت مرز نمی‌شناسد و چقدر اقل و ادل سرود: مرزِ ما عشق است هرجا اوست آنجا خاکِ ماست، سامرا، غزه، حلب، تهران، چه فرقی می‌کند؟ 

شهباز گهروئی با تاکید بر اینکه نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله ورتر از گذشته، موثر و جریان ساز شده است، بیان کرد: روایت تولیدات و رویداد‌های شاخصِ نهضت هنر انقلاب اسلامی در خوزستان در زمان محدود یک ساعت و دوساعت بی شک غیرقابل انجام است، اما چه شد که به این نقطه مطلوب رسیدیم و قدردان چه چیز یا چه کسانی باید باشیم تا این مسیر همچنان رو به رُشد و تعالی باشد و آن چه مطلوب و ایده آل امامین انقلاب اسلامی است، محقق گردد. 

در این مراسم حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آیا می شناسیدش؟