Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:54:48 GMT

حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات روابط ناسالم است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۴۷۶۵

حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات روابط ناسالم است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان روز شنبه در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهارداشت:  امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎ها از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازند، نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و سازها تاکید کرد و افزود: ضعف نظارت و روابط ناسالم پشت پرده برخی ساخت و سازها بوده است.  

استاندار خوزستان گفت: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجا گذاشت که اکثر مصدومان این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رساندند و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر سه مصدوم آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و ۲ مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.


خلیلیان اظهارداشت: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان است که ضرورت داشت رسیدگی و سرکشی از وی انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند؛ روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به بستری مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بیان کرد: این بیمار براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارد که در حال انجام است.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد.

به گزارش ایرنا تاکنون اجساد ۳۷ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است.

با گذشت چندین روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد.

برچسب‌ها ساختمان متروپل آبادان خوزستان صادق خلیلیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساختمان متروپل آبادان خوزستان صادق خلیلیان ساختمان متروپل آبادان خوزستان صادق خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری