Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌هاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان متروپل 37 مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر مصدومان  این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر  سه  مصدوم  آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و 2 مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و  روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

واکنش فرماندار آبادان به کشف 2 جسد دیگر در متروپل/ منتظر نظر نهایی پزشک قانونی درباره هویت اجساد هستیمعیادت استاندار خوزستان از مصدوم حادثه ساختمان متروپلعلل ریزش ساختمان متروپل چه بود؟ / آیا شورای شهر آبادان منحل شده است؟ناگفته‌های پدر یک جانباخته متروپل از زدوبندهای مدیران در آبادان/ فقط دنبال اسم عبدالباقی نباشید + فیلموزیر کشور: جستجو تا یافتن تمام اجساد در زیر آوار متروپل ادامه خواهد داشتامام جمعه اصفهان: باید برخورد قاطعی با مسببان ‌متروپل شود

وی بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

صادق خلیلیان یادآور شد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

وی بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت‌ بر ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و گفت: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و سازها  وجود داشته است.  متاسفانه طی سال‌های 94 تا 99 در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خوزستان ساختمان متروپل حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۸ درجه را نشان می‌دهد است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۱ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • موعود شمخانی کیست؟
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان