Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:19:00 GMT

فضاسازی شهر قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۴۸۷۱

فضاسازی شهر قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

به نقل از شهرداری قم، هم‌زمان با ایام سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، ۱۳۰۰ مترمربع تبلیغات شهری در ۱۳۰ سازه در سطح شهر قم به اکران درآمد.

تسلیت ایام سالروز رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ از موضوعات محوری تبلیغات محیطی این ایام بود که در سازه‌های مختلف ازجمله پرتابل، تابلو‌های عرشه پل، استرابورد و آویز توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم طراحی، چاپ و اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی، چاپ و اکران بنر در سازه تبلیغاتی پهن‌پیکر ورودی شهر قم در عوارضی اتوبان قم-تهران نیز از اقدامات شاخصی بود که در راستای گرامیداشت این ایام به اجرا در آمد.

اهتزاز پرچم‌های مرتفع مشکی در سطح شهر قم، نصب پرچم، ریسه و آویز‌های مشکی در میادین و شوارع، خاموشی المان‌های نوری و چندرنگ از دیگر اقدامات شهرداری قم در این ایام بوده است.

اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و فضا‌های عمومی سطح شهر باهدف گرامیداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت قیام تاریخی ۱۵ خرداد و همچنین همکاری در برگزاری راهپیمایی مردمی روز ۱۵ خرداد از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم رحلت امام خمینی 15 خرداد شهرداری قم ۱۵ خرداد شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر

دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و اساتید ایرانی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی تجمعاتی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن اعلام حمایت از این دانشجویان، برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکایی و اروپایی را محکوم کردند.

 

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ تمام عیار اسرائیل و جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و گستره آن به اروپا نیز کشیده شده است.

در دانشگاه تهران جامعه دانشگاهی با حضور مقابل سردر اصلی این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار سر داده و همبستگی قاطع خود را با دانشجویان آمریکا و اروپا اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد نیز برای هم‌صدایی با دانشجویان اروپا و آمریکا به میدان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای شهید بابایی قزوین نیز با برگزاری تجمعی ضمن همبستگی با مردم غزه، از دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر