Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامحسین محمدی اصل به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلام رهبری امروز این است که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و این را ما از نزدیک و در جبهه های مختلف لمس کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در جمع رزمندگان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی اردبیل که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه امام باعث بوجود آمدن فضایی نوین، تفکری جدید و ایجاد عزت و هویت برای مسلمانان و کشور ما در مقابل لیبرالیسم و سوسیالیسم شد و ما را از تاریکی ها و ظلمت ها رهایی بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام راحل در دوران انقلاب اسلامی و هم در هشت سال دفاع مقدس با تدابیر حکیمانه و نورانی خود این برهه های حساس و سخت را مدیریت کردند و امروز خدا  را شکر گذاریم که توانستیم سرباز کوچکی برای ولایت فقیه باشیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کلام رهبری این است که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و این را ما از نزدیک و در جبهه های مختلف لمس کرده ایم.

وی ادامه داد: جوانان ما امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس با شجاعت و اخلاص داوطلبانه در صحنه های حق علیه باطل حاظر شده و به نبرد دشمنان اسلام برای برقراری امنیت پایدار می روند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه  امروز در جنگ نرم که یک جنگ ادراکی، اقتصادی و یک جنگ اجتماعی است نیازمند مدیریت و آگاهی هستیم، گفت: این حضور با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب ، میثاق مجدد با امام راحل و مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های شهدای والامقام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های حساس نظام نشان از اعتقاد امام و رهبری به مردم بوده و مردم نیز همیشه در صحنه‌ها حاضر هستند  و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی  دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در روزهای سخت با دست های خالی در یک جنگ نابرابر مقابل دشمنان ایستاندند، اظهار داشت: جانبازان و ایثاراگران یادگاران انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس هستند و از آن‌ها باید به عنوان شهدای زنده نام برد چرا که جانفشانی ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آن دوران امروز انقلاب را پا برجا نگه داشته است.

در ادامه این مراسم با حضور رزمندگان، جانبازان، خانواده های معظم شهداو رهروان راه امامت و ولایت مراسم دسته روی ،عزاداری و مداحی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران