Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، شبکه «الفرات نیوز» عراق خبر داد که «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران به زودی به بغداد سفر خواهد کرد.

الفرات نیوز به نقل از یک منبع  دولتی که به نام وی اشاره نشده، اعلام کرد که وزیر نیرو ایران هفته جاری به بغداد می رود و با مقام های عراقی دیدار و گفت‌وگو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع گفت که علی اکبر محرابیان در این سفر با «مهدی رشید الحمدانی» وزیر منابع آب در مورد حقابه عراق و همچنین دیگر موضوع های مرتبط با آب و نیرو گفت و گو می کند.
«فواد حسین» وزیر خارجه عراق نیز پیشتر از سفر و دیدارهای نزدیک و متقابل هیات های عراقی و ایرانی برای بحث در مورد مشکل بیابان‌زایی و راه‌های مقابله با آن، پرونده آب و رودخانه‌های مرزی و مشترک بین دو کشور خبر داده بود.
هفته گذشته دو هیات ایرانی جداگانه و به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عراق رفتند و با مقام های بلند پایه این کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

پیش از این وزارت نیرو ایران اعلام کرده بود که وزیر نیرو به عنوان رئیس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر، طی هفته جاری در صدر هیاتی متشکل از مدیران عالی‌رتبه و ارشد دستگاه‌های اجرایی و هیاتی از تجار و فعالان اقتصادی، به منظور برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر عازم این کشور می‌شود.


انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است