Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر گفت: طرح های مدیریت بار زودتر آغاز و به صنایع نیز قبل از اجرا اعلام شده است تا خللی در کار تولید و مدیریت بازار ایجاد نشود و صنایع تنها برنامه های تعطیلات و تعمیرات سالانه خود را در زمان هایی که صنعت برق اعلام می کند، به اجرا بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر از شروع اجرای برنامه های مدیریت بار همزمان با آغاز فصل اوج مصرف برق خبر داد و گفت: امسال با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با وزارت صمت و صنایع، شاهد اجرای متفاوت این برنامه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی با اشاره به اینکه از صنایع خواسته شده تا برنامه های تعطیلات و تعمیرات خود را در فصل پیک مصرف برق به اجرا بگذارند، افزود: به این منظور امضای تفاهم نامه ها با صنایع از ماه های گذشته آغاز شده بود و از این جهت برنامه ریزی دقیق تری انجام شد، چرا که طرح های مدیریت بار زودتر آغاز و به صنایع نیز قبل از اجرا اعلام شده است تا خللی در کار تولید و مدیریت بازار ایجاد نشود و صنایع تنها برنامه های تعطیلات و تعمیرات سالانه خود را در زمان هایی که صنعت برق اعلام می کند، به اجرا بگذارند و این مهمترین ویژگی های این برنامه ها در سال جاری محسوب می شود.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به مصوبه هیات وزیران درخصوص مشترکان صنعتی همکار با برق در فصل اوج مصرف  گفت: براساس این مصوبه، مشترکانی که با برنامه های مدیریت بار برق همکاری داشته و درماه های بعد تجاوز از دیماند داشته باشند، جریمه نخواهند شد.

وی از هماهنگی خوب میان وزارتخانه های صمت و نیرو برای مدیریت بار پیک تابستان خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای مجموع این برنامه ها، مدیریت مصرف خوبی اتفاق بیفتد.

کردی درخصوص بخش کشاورزی نیز گفت: با توجه به مشوق های تعریف شده و برنامه های تدوین شده، مشترکان می توانند در صورت عدم استفاده از برق چاه های کشاورزی به مدت 5 ساعت در بازه زمانی 11 تا 18 (که در تفاهم نامه همکاری درج می شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در 19 ساعت  باقی مانده شبانه روز استفاده نمایند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه این اقدام مبتنی بر اصول علمی تعریف شده، افزود: از آنجا که آبیاری در ساعت های گرم روز مغایر با  اصول علمی است، برنامه‌های مدیریت بار بخش کشاورزی نیز در ساعات گرم روز تعریف شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه های مدیریت بار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد