Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:51:05 GMT

انبار سوخت قاچاق منفجر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۰۴۵

فرماندار ویژه شهرستان میناب از وقوع حادثه در انبار قاچاق سوخت در این شهرستان و جان باختن یک نفر در این حادثه خبر داد. ناطقان: مجید سلحشور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: روز گذشته در شهر کرگان از توابع شهرستان میناب در یک منزل شخصی شاهد وقوع یک انفجار بودیم، این انفجار در انبار قاچاق سوخت این منزل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حادثه زمانی اتفاق افتاده که سوخت قاچاق مورد نظر(گازوئیل) در حال تخلیه بوده و در همین حین با اتصالی برق متاسفانه انفجار رخ می‌دهد.

سلحشور گفت: پس از وقوع این حادثه سریعا تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و روند خاموش کردن حریق و کمک به مصدومان را آغاز و در نهایت حریق را اطفا کردند.  

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: متاسفانه در این حادثه در همان ابتدا یک نفر جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد و ۲ مصدوم دیگر نیز با هماهنگی انجام شده با قید فوریت و با استفاده از امداد هوایی و هلی‌کوپتر به بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: دو مجروح این حادثه یک نفر سوختگی ۹۰ درصد و دیگری سوختگی ۵۰ درصد داشتند که مجروح با درصد سوختگی ۵۰ درصدی با رضایت شخصی به بیمارستان‌ شیراز منتقل شده و دیگر مجروح همچنان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تخت مداوا قرار دارد ولی وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

سلحشور تاکید کرد: در فضای مجازی تعداد فوتی‌های این حادثه دو نفر اعلام شده در حالی که تنها متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر تحت مداوا هستند. 
منبع: مشرق برچسب ها: انبار سوخت ، قاچاق ، منفجر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انبار سوخت قاچاق منفجر یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین