Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد مرادیان گفت: از روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه تاکنون تعداد ۱۳ حوادث ویژه در سطح جاده‌های استان فارس به وقوع پیوسته است که متاسفانه هفت نفر از هم‌وطنان جان خود را از دست دادند و ۹۰ نفر نیز زخمی شدند.

او گفت: تعداد ۱۲ مصدوم به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند، همچنین تعداد ۷۸ نفر از مجروحان دچار آسیب‌دیدگی شدند که تمام آن‌ها پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، برای تکمیل درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان گفت: همچنین عوامل اورژانس پس از پایان عملیات و انتقال مصدومان محل را ترک می‌کنند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: هر حادثه‌ای که پنج یا بیشتر کشته و مصدوم داشته باشد حادثه ویژه نام برده می‌شود و آمار فوتی مذکور مربوط به فوت افراد در صحنه تصادف است.

مرادیان گفت: علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است و شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس اورژانس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم