Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در برازیلیا قبل از شروع لیگ ملت‌ها 2022 با حضور سفیر ایران در برزیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران که سرانجام پس از 24 ساعت پرواز روز گذشته (یکشنبه 15 خرداد) به شهر برازیلیا رسید بعد از استراحتی کوتاه نخستین تمرین خود را آغاز با حضور حسین قریبی سفیر ایران در برزیل برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریبی ضمن گپ و گفت با بهروز عطایی سرمربی و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی پیرامون وضعیت آمادگی بازیکنان، مصدوم‌ها و شرایط کلی تیم ملی، برای بازیکنان در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

او همچنین پرس و جویی درباره وضعیت هتل و میزبانی شهر برازیلیا داشت و ابراز امیدواری کرد که میزبان خوبی برای تیم ملی والیبال باشد.

نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در برازیلیا قبل از شروع لیگ ملت‌ها 2022 از ساعت 20 تا 22 به وقت برزیل برگزار شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران بهروز عطایی تیم ملی والیبال نخستین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد