Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:01:43 GMT

برگزاری طرح نهضت ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۲۴۰۵

برگزاری طرح نهضت ملی حفظ قرآن دانشگاهیان

استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته‌های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه از جمله امتیازات طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان است.

به گزارش ایمنا، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مشارکت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان اعم از دانشجویان، استادان، کارمندان و خانواده‌هایشان را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام‌والمسلمین سعیدکرمی افزود: هر دانشگاه کلاس‌های مجزایی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌کند و بسته به شرایط ممکن است کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و همچنین ترکیبی برگزار شود. به گفته وی، پس از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم آزمونی برای تعیین سطح برگزار می‌شود. افرادی که موفق به حفظ پنج، ۱۰،۲۰ یا ۳۰ جزء قرآن کریم شوند می‌توانند با شرکت در آزمون‌های تعریف شده از طرف سازمان اوقاف و سازمان دارالقرآن الکریم کشور از امتیازات در نظر گرفته شده، استفاده کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده از تحصیل رایگان در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، اخذ مدرک کارشناسی یا ارشد در رشته های علوم قرآنی بدون تحصیل در دانشگاه از جمله امتیازات این طرح است.

علاقه‌مندان برای شرکت در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان، می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ و دریافت لینک مربوطه، نسبت به ثبت‌نام در طرح اقدام کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

کد خبر 579972

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حفظ قرآن دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری علوم قرآنی قرآن کریم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح نهضت ملی حفظ قرآن حفظ قرآن کریم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود