Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما قبول دارید که در بین افراد مشهور آن‌قدر روابط عجیب و غریب وجود دارد که وجود فاصله سنی زیاد بین یک زوج باعث تعجب کسی نشود. با این وجود هنوز زوج‌های معروفی که فاصله سنی بین آن‌ها نسبتا زیاد است از قضاوت و زخم زبان مردم در امان نیستند و این زخم زبان‌ها زمانی بیشتر می‌شود که در چنین رابطه‌ای زن از مرد بزرگتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله سراغ چند زوج معروف هالیوودی رفتیم که از نظر سنی فاصله قابل توجهی دارند و سعی کردیم این بار از نگاهِ خود این افراد به رابطه و مسائل مرتبط با فاصله سنی‌شان نگاه کنیم.

فلورنس پِگ و زک بِرف با ۲۱ سال فاصله سنی

بین فلورنس پگ و زک برف در حدود 21 سال فاصله سنی وجود دارد و آن‌ها زمانی در آستانه آشنایی قرار گرفتند که فلورنس 23 ساله بود و زک 44 سال سن داشت. فلورنس پگ در صفحه اینستاگرامش ضمن انتقاد از قضاوت‌های مردم درباره رابطه و فاصله سنی زیادِ بین این زوج، در این‌باره نوشت:"من یک آدم بالغِ 24 ساله هستم و احتیاجی ندارم کسی برایم تعیین تکلیف کند که چه کسی را می‌توانم دوست داشته باشم و چه کسی را نمی‌توانم."

فلورنس پگ در یک مصاحبه هم موضعش را درباره پیش داوری مردم بیش از پیش مشخص کرد:"مردم باید متوجه شوند که این پیش داوری‌ها برای ما دردناک است. من به عنوان یک انسان این حق را دارم که خودم انتخاب کنم با چه کسی ملاقات کنم و با چه کسی وارد رابطه شوم."

نیک جوناس و پریانکا چوپرا با ۱۰ سال فاصله سنی

فاصله سنی بین این زوجِ مشهور در حدود یک دهه است و شروع آشنایی آن‌ها زمانی اتفاق افتاد که نیک 23 ساله بود و پریانکا 33 سال سن داشت و البته آن‌ها دو سال بعد از این آشنایی وارد رابطه شدند. پریانکا درباره این رابطه و فاصله سنی بینشان به InStyle گفت:"شاید باورتان نشود ولی ما هر روز انواع و اقسام مزخرفات را درباره رابطه‌مان می‌شنویم و این وسط فقط یک چیز برای من جالب است. مادامی‌که در یک رابطه مرد از زن بزرگتر است هیچ مشکلی وجود ندارد و همه‌چیز برای همه عادی وحتی خوشایند و دوست داشتنی است اما وقتی زن از مرد بزرگتر است انگار یک گناه نابخشودنی اتفاق افتاده است."

پریانکا همچنین در برنامه ویژه نتفلیکس حسابی با این فاصله سنی و کوچکتر بودنِ نیک شوخی کرد:"شاید فکر کنید شوخی می‌کنم اما نیک تقریبا هیچ‌کدام از اشاره‌های من مثلا درباره موسیقی و سینمای دهه 90 را درک نمی‌کند و مجبورم هربار کلی برایش توضیح دهد. البته این فاصله محاسنی هم دارد و در کنار چیزهایی که من برای نیک توضیح می‌دهم نیک هم به من نحوه کار کردن با نرم‌افزارهایی مثل تیک‌تاک را آموزش می‌دهد."

لئوناردو دی‌کاپریو و کامیلا مارون با ۲۳ سال فاصله سنی

اگر حتی کمی اخبار سلبریتی‌های دنیا را مرور کرده باشید بعید است که از روابط دی‌کاپریو با دختران تقریبا 20 ساله چیزی نشنیده باشید. لئوناردو و کامیلا زمانی وارد رابطه شدند که او 43 ساله بود و کامیلا تنها 20 سال سن داشت. کامیلا مارون در سال 2019 درباره همین موضوع به LA Times گفت:"موضوع برای من خیلی ساده است. به نظر من تمام آدم‌های بالغِ دنیا حق دارند با فردی که دوست دارند وارد رابطه شوند."

کامیلا مارون در ادامه همین مصاحبه اضافه کرد:"قبول دارم که دست‌کم در ابتدای رابطه کاملا نسبت به چگونگی داشتن چنین فاصله سنی کنجکاو بودم و این کنجکاوی در آغاز شدنِ رابطه‌مان تاثیر داشت."

جیسون استِیتهام و رزی هانتینگتون-وایتلی با ۲۰ سال فاصله سنی

رزی هانتینگتون در حال حاضر 35 سال دارد در حالی‌که جیسون استیتهام در آستانه 54 سالگی قرار دارد. رابطه جیسون و رزی در سال 2009 آغاز شد، زمانی‌که رزی تنها 22 سال سن داشت.

با این وجود به نظر نمی‌رسد که این فاصله سنی نسبتا زیاد، تاثیری در رابطه این زوج مشهور گذاشته باشد و آ‌ن‌ها حالا در حدود 11 سال است که کنار هم هستند. در تمام این سال‌ها رزی هانتینگتون به دفعات در مصاحبه‌ها و پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی درباره بی‌اهمیت بودن فاصله سنی صحبت کرده است که یکی از آن‌ها را با هم می‌خوانیم:"به نظر من سن چیزی جز یک عدد بی معنی نیست و جز آن هیچ مفهومِ دیگری ندارد."

جورج و امل کلونی با ۱۷ سال فاصله سنی

جورج کلونی که حالا در آستانه 61 سالی قرار دارد در مصاحبه‌های مختلفی اعتراف کرده که به خاطر فاصله سنی زیادشان فکر نمی‌کرده امل از او خوشش بیاید:"من مدت زیادی به امل علاقه داشتم اما نمی‌خواستم بی‌گدار به آب بزنم و در عین حال نمی‌توانستم مطمئن شوم که امل هم به من علاقه دارد یا نه. یادم هست با خودم فکر می‌کردم که من 17 سال از او بزرگترم و حتما او من را به چشم پدربزرگش می‌بیند."

در طرف مقابل امل کلونی در مصاحبه‌ای که در سال 2018 با مجله وگ انجام داد، داستان را از زاویه دیگری تعریف می‌کند:"ما زمانی با هم آشنا شدیم که من 35 سال داشتم و جرج 52 ساله بود. در آن زمان اصلا مشخص نبود که قرار است این اشنایی به جایی برسد یا نه اما دلیلش به هیچ‌وجه فاصله سنی نبود. در آن زمان مطمئن نبودم که برای من زمان مناسبی برای تشکیل خانواده و ازدواج هست یا نه."

هایدی کلوم و تام کاولیتز با ۱۶ سال فاصله سنی

رابطه هایدی کلوم و تام کاولیتز زمانی شروع شد که تام 28 ساله بود و هایدی 44 سال سن داشت. هایدی اوایل امسال در یک مصاحبه درباره این رابطه، فاصله سنی زیاد و البته قضاوت مردم این‌گونه صحبت کرد:"راستش را بخواهید در ابتدای رابطه‌مان بیشتر مردم از ما ایراد می‌گرفتند و تقریبا هیچ‌کس موج مثبتی برای ما نمی‌فرستاد چرا که من 16 سال از تام بزرگتر بودم. در تمام این مدت اما من احساس می‌کردم تصمیم درستی گرفته‌ام و از صمیم قلبم به آن مطمئن بودم. دلیل این اطمینان این بود که وقتی دور از هیاهو در خانه‌مان پیش هم بودیم می‌دانستم حس فوق‌العاده‌ای بینمان وجود دارد و به نظر من این مهمترین چیز است."

هایدی کلوم ادامه می‌دهد:"من احساس می‌کنم هر فردی در قبال خودش وظیفه دارد تصمیمی بگیرد که او را خوشحال می‌کند و من هم بدون توجه به قضاوت دیگران همین تصمیم را گرفتم. بودن در کنار تام من را خوشحال می‌کند و حالا سال‌هاست که با هم هستیم و همچنان به اندازه روز اول در کنار هم خوشحالیم."

رابین ثیک و اِپریل لاو گِری با ۱۸ سال فاصله سنی

اولین آشنایی‌های بین رابین ثیک و اپریل لاوگری تنها چند ماه پس از جدا شدن رابین از همسر قبلیش یعنی پائولا پتِن اتفاق افتاد و در آن زمان آپریل تنها 19 سال سن داشت و رابین حدودا 37 ساله بود. اپریل درباره رابطه‌اش با رابین، فاصله سنی زیاد و البته نظر مردم اینچنین نوشت:"در حالی‌که من و رابین سال‌هاست که مشغول زندگی کردن و لذت بردن از همدیگر و رابطه‌مان هستیم اما هنوز افرادی نتوانسته‌اند فاصله سنی ما را هضم کنند و همچنان درباره اشتباه بودن چنین فاصله سنی صحبت می‌کنند."

منبع: برترینها

تماشاخانه درس‌هایی از متروپل و پلاسکو؛/ وقتی‌ ۱۰۰ها متروپل در زلزله تهران فروبریزد چه بر سرمان می‌آید؛ ۳ تا ۶ روز، این اعداد را به خاطر بسپارید (فیلم) ببینید| خاطرات طنز مرحوم دعایی از مجلس: از مشروبات اقلیت تا فراکسیون مه پیکران فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فاصله سنی زیاد سال فاصله سنی سال سن وارد رابطه رابطه مان چه کسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک

یک نشریه غربی در مطلبی از تمایل روزافزون اعضای حزب محافظه کار انگلیس برای دور شدن و دیده نشدن با ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور که جایگاه وی به شدت در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور تضعیف شده است خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه فرانکفورتر روند شای در مطلبی به تمایل روزافزون اعضای حزب محافظه کار انگلیس برای دور کردن خود از ریشی سوناک، به دلیل تضعیف جایگاه وی در این حزب و در کشور انگلیس پرداخته و نوشت: بسیاری از محافظه‌کاران نمی‌خواهند با سوناک دیده شوند. بسیاری از محافظه‌کاران بریتانیایی که بخصوص در سمت های مسئولین محلی فعالیت می کنند نمی‌خواهند با دولت نخست‌وزیر سوناک کاری داشته باشند.

در بخشی از این مطلب آمدهاست: امروز ( پنج شنبه) انتخابات محلی در انگلیس برگزار می شود. پیش‌بینی می‌شود که وقتی میلیون‌ها رای‌دهنده در انگلیس، شوراهای محلی خود را در این پنج‌شنبه بازتعریف کنند، حزب حاکم محافظه کار متحمل ضررهای شدید خواهد شد. در مجموع حدود 2500 کرسی برای انتخابات آماده است. نظرسنجی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که محافظه‌کاران حدود نیمی از تقریباً هزار کرسی خود را از دست خواهند داد. 9 شهردار - ترکیبی از رئیس منطقه، مدیر منطقه و ناظر پلیس - به علاوه شهردار لندن در این رای گیری انتخاب می شوند. در نهایت، محافظه کاران همچنین با از دست دادن یک مقام مجلس پایین در بلکپول مواجه هستند، جایی که نماینده محلی حزب محافظه کار مجبور شد به دلیل رسوایی لابی استعفا دهد.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: اما مانند همیشه در این انتخابات محلی، بسیاری از رای دهندگان از برگه رای به عنوان درسی برای حزب حاکم استفاده می کنند. موقعیت محافظه کاران بسیار بد است: در همه نظرسنجی ها، بزرگترین حزب مخالف، کارگر، حدود 20 درصد از محافظه کاران جلوتر است .

پروفسور سارا هوبولت، استاد سیاست از مدرسه اقتصاد لندن، می گوید: این پیشرفت بزرگی است که ماه ها ادامه داشته است. 68 درصد شهروندان از دولت ناراضی هستند. هوبولت اقتصاد، مراقبت های بهداشتی و مهاجرت را مهم ترین مسائل پیش روی رای دهندگان معرفی کرده و گفت: دولت در هر سه حوزه ظاهر خوبی ندارد.

از آنجا که نامزدهای حزب محافظه کار البته می توانند نظرسنجی ها را نیز بخوانند، آن ها در سراسر این کشور از حزب خود فاصله گرفته اند. جزوات و تبلیغات اینترنتی نامزدها چه سوزان هال در لندن، چه کین دانکن در یورک و چه اندی استریت در منطقه بزرگ بیرمنگام - معمولاً بدون رنگ آبی سنتی محافظه‌کاران کار می‌کنند، و حروف و لوگوی این حزب 190 ساله در هیچ کجا دیده نمی‌شود.

لوک تریل از سازمان موسوم به "بیشتر مشترک" در این باره گفت: اگر یک نامزد محافظه کار در انتخابات محلی پنج شنبه برنده شود، کاملاً به این دلیل است که شخصیت او می تواند بر معایب حزب برتری داشته باشد."

کمپین انتخاباتی لرد بن هوچن، شهردار در منطقه تی ساید در شمال شرقی انگلیس، که بندر آزاد آن توسط انواع تاجران احاطه شده است هم مسیر مشابهی را طی کرد. برای احتیاط، نامزدهای محافظه کاران از حضور مشترک با نخست وزیر اجتناب کردند. کیر استارمر، رهبر مخالفان حزب کارگر روز چهارشنبه در مجلس عوام به تمسخر گفت: شهردارانی که او ( سوناک) برای بقای خود به آنها وابسته است، حتی نمی‌خواهند در نزدیکی او دیده شوند.

در این میان اعضای جناح راست حزب محافظه کار در مورد کودتای جدید علیه رهبر بدبخت خود زمزمه می کنند. این به نوبه خود به گمانه زنی های مشتاقانه در مورد تاریخ انتخابات عمومی بعدی دامن زد.

سوناک مدت هاست که از "نیمه دوم سال" برای برگزاری این انتخابات صحبت می کند. از آنجایی که بریتانیایی‌ها نیز در تابستان به تعطیلات می‌روند و احزاب اصلی کنفرانس‌های حزبی خود را در ماه سپتامبر برگزار می‌کنند، انتخابات در اکتبر یا نوامبر معقول‌ترین گزینه در نظر گرفته می‌شود.

امروز پنج شنبه در حالی انتخابات محلی در انگلیس برگزار می‌شود که شکست سختی برای حزب محافظه کار در این انتخابات پیش بینی شده و کارشناسان از خطر شورش‌های درون حزبی علیه نخست وزیر انگلیس خبر می‌دهند.

دولت محافظه‌کاران در لندن پس از 14 سال قدرت در واقع در حال تضعیف است. اعضای این حزب همچنین تصور می‌کنند که این حزب در انتخابات محلی صدها کرسی در ده‌ها شهرداری در بزرگ‌ترین بخش بریتانیا را از دست خواهد داد.

در سال‌های اخیر، درگیری‌های داخلی، محافظه‌کاران را که از سال 2010 در قدرت بودند، تضعیف کرده است. از زمان رای به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در سال 2016، پنج نخست وزیر مختلف از جمله سه نخست وزیر بین ژوئیه و اکتبر 2022 در این کشور وجود داشته است.

سارا هوبولت، دانشمند علوم سیاسی می گوید که این انتخابات محلی نوعی تمرین لباس برای انتخابات عمومی آینده است. این واقعیت به ویژه در مورد محافظه‌کاران صدق می‌کند که در نظرسنجی‌های ملی برای ماه‌ها بیش از 20 درصد از حزب مخالف کارگر عقب‌تر بودند. به گفته وی اگر حزب محافظه‌کار در روز پنج‌شنبه با یک فاجعه انتخاباتی مواجه شود، ممکن است یک شورش درون حزبی علیه نخست وزیر یا حتی انتخابات زودهنگام رخ دهد.

روزنامه هندلزبلات آلمان هم در مطلبی نوشته است: محافظه کاران در انگلیس آنقدر مستأصل هستند که به نظر می رسد مایلند چهارمین نخست وزیر خود را در دوره کنونی برکنار کنند. قبل از سوناک، ترزا می، بوریس جانسون و لیز تراس مجبور شدند به طور غیرارادی مقر دولت در خیابان داونینگ 10 را تخلیه کنند.

اذغان نماینده انگلیس به شکست تحریم‌ها علیه روسیهخطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • پارما به سری A برگشت
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • سیاره عطارد در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری