Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای خراسان جنوبی در سال 1401 برای 22نفر از کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در 2 سطح مدیریتی پایه و میانی در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران در این باره گفت: امروزه ارزیابی صرفاً مبتنی بر سوابق تحصیلی و روزمه کاری افراد نیست و بر اساس شایستگی‌های عمومی مدیریتی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید جهانشاهی افزود: شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای در کانون ارزیابی از طریق ابزارهای متعددی مانند بحث گروهی، بازی مدیریتی، آزمون نوشتاری، مصاحبه و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این ابزارها فرصت سودمندی فراهم می‌آورند تا بتوان شایستگی‌های عمومی را در قالب تمرین و آزمون ارزیابی کرد.
وی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود ارزیابی‌شوندگان از اهم اهداف کانون ارزیابی است، گفت: نتایج کانون می‌تواند یک بانک اطلاعاتی جامع از توانمندی‌های عمومی مدیریتی کارکنان را در اختیار مدیران ارشد قرار دهد و نشان دهد با توجه به وضعیت سازمان چه افرادی مستعد خدمت در سمت‌های مدیریتی هستند و با توجه به اهداف سازمان، پرورش یافته و در جایگاه‌های مدیریتی قرار بگیرند.
این مسئول با یادآوری اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گواهینامه صلاحیت ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای را در خردادماه 1400 دریافت کرده است، یادآور شد: سه مرحله از کانون ارزیابی شایستگی‌‌‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در سال 1400 برگزار شده و دوره مذکور بعنوان چهارمین دوره از ابتدای فعالیت کانون تلقی می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عمومی مدیران حرفه ای ارزیابی شایستگی خراسان جنوبی کانون ارزیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی