Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: عملکرد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به زودی از طریق سایت شورای اسلامی شهر به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار دوره ششم شورای شهر رشت، جلسات عادی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر به منظور شفافیت کامل مباحث، از سایت شورای اسلامی شهر و فضای مجازی به صورت زنده برای شهروندان پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد مالی شورای اسلامی شهر رشت از ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ توسط حسابرس انجام و در شورای اسلامی شهر بررسی و تأیید شده و عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ نیز در حال حسابرسی است و در ادامه باید توسط هیئت تطبیق فرمانداری تأیید شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: عملکرد مالی شهرداری از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ توسط هیئت تطبیق فرمانداری تأیید شده است و عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ نیز برای بررسی باید به شرکت حسابرسی واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت از ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ به محض اینکه آماده شد از طریق سایت شورای اسلامی شهر به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 579949

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر رشت شهرداري رشت رئیس شورای اسلامی رشت شفافیت مالی گزارش عملکرد گيلان شورای اسلامی شهر رشت شفافیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر رشت عملکرد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار