Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در برزیل توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در برزیل و قبل از اولین دیدار برابر چین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم با خستگی خیلی زیاد به برزیل رسید سفری که طولانی شد و بازیکنان را اذیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اتفاقاتی که در پروازهای تیم ملی به وجود آمد هرطوری که بود به برزیل رسیدیم. میزبانی بسیار خوی و قابل قبولی را برزیل برای این مسابقات تدارک دیده است. برنامه ریزی که برای تیم ها انجام داده اند بسیار دقیق و بدون نقص است. میتوانم بگویم مثل همیشه یک میزبانی حرفه ای و درست را برزیل برای هفته اول رقابت های لیگ ملت ها داشته است. بعد از رسیدن به برزیل متوجه شدیم سایر تیم ها هم با مشکل ما مواجه شده بودند و به پرواز نرسیده بودند. حتی تیم ملی اسلوونی بعد از ما به برزیل رسید و آن ها هم بسیار از این موضوع خسته بودند. 

او در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی بسیار خسته و با وجود کم خوابی به برزیل رسیدند اما با این حال دیروز به سالن تمرین مسابقات رفتیم  و ملی پوشان تمرین سبکی را هم انجام دادند. شرایط برای بازیکنان ما در بازی اول برابر چین سخت خواهد بود، اما امیدوارم با گذشت یکی دو روز بازیکنان تیم ملی به شرایط ایده آل خود برمی‌گردند. خوشبختانه مصدوم نداریم و همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و امیدوارم در برابر چین هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. 

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: به جز مسئله پروازی که داشتیم همه چیز در برزیل برای تیم ملی به خوبی پیش می رود و کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را می کند تا بازیکنان آماده رقابت ها شوند و با جنگدگی برابر حریفان ظاهر شوند.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برزیل تیم ملی چین والیبال امیر خوش خبر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست