Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:40:26 GMT

مردم شهرستان پاکدشت از پرچم حرم رضوی استقبال کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۲۳۴

مردم شهرستان پاکدشت از پرچم حرم رضوی استقبال کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) روز دوشنبه در حضور مردم و مسئولان پاکدشت، در حالی که پرچم گنبد رضوی را حمل می‌کردند، وارد این شهرستان شده و مورد استقبال جمع زیادی از عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت قرار گرفتند و بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی را بین مردم توزیع کردند.

خادمان امام رضا(ع) با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت، منزل شهید مسلم صادقی پیرو و ناحیه مقاومت بسیج ثامن‌ الحجج(ع)، پرچم متبرک شده حرم امام رضا (ع) را در اختیار عاشقان امام هشتم شیعیان قرار داده و مردم از دور زائر آستان مبارک ایشان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این شهرستان به دلیل واقع شدن در مسیر محور امام رضا(ع) از دیرباز تاکنون میزبان زائران آستان مقدس امام هشتم شیعیان هستند و در بازگشت زائران، عطر وجود زوار امام رضا (ع) فضای پاکدشت را آکنده می‌کند و این افتخاری عظیم برای مردم این دیار است.

فرهاد بشیری تصریح کرد: قلوب مردم پاکدشت با عشق به امام رضا (ع) گره خورده و هر کس که در مسیر محور امام رضا (ع) قرار گیرد، از دور سلام و عرض ارادت خود را به ساحت مقدس ایشان عرضه می‌دارد که قطعا از برکات آن، کل منطقه برخوردار خواهد شد.

وی افزود: دهه کرامت، فرصت مناسبی است برای اینکه با استفاده از آموزه‌های دینی و توسل به سیره عملی ائمه اطهار به ویژه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)؛ کرامت مردم و دستگیری آنان از نیازمندان در همه جا ترویج شود تا جامعه اسلامی از تمامی مواهب الهی برخوردار شود.

اول تا یازدهم ذی‌القعده، مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

پاکدشت با۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌ شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها حرم امام رضا دهه کرامت پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا دهه کرامت پاکدشت حرم امام رضا دهه کرامت پاکدشت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم