Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@01:45:28 GMT

مبل و صندلی ماساژ را از کجا خریداری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۷۳۶۷

مبل و صندلی ماساژ را از کجا خریداری کنیم؟

در این نوشتار قصد داریم به این سوال که مبل و صندلی ماساژ را از کجا خریداری کنیم، پاسخ دهیم.

پیش از پاسخ به سوال بالا، نیاز است به طور خیلی خلاصه تعریفی از ماساژ ارائه دهیم، انواع ماساژ، فواید و مزایای ماساژ را تشریح کنیم، به پیدایش صندلی های ماساژ بپردازیم و در نهایت به سوال فوق بازگردیم.

ماساژ چیست؟

در تعریف ساده و قابل فهم می توان گفت که شیوه های علمی برای درمان بعضی از بیماری ها که با مالش و اعمال فشار بر برخی بافت های نرم بدن انجام می شود ماساژ نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به اسناد تاریخی مراجعه کنید، از ماساژ به عنوان قدیمی ترین شکل درمان جسمی نام برده شده که قدمت آن به بیش از دو هزار و ۷۰۰ سال پیش باز می گردد.

به نظر می رسد انسان های اولیه پیش از آنکه بتوانند به درمان بیماری ها از طریق دستیابی به اندام های داخلی دست یابند، ماساژ و به عبارتی فشار آرام بر روی نقاط مختلف بدن را راهکاری برای حل برخی مشکلات جسمانی می دانستند.

فواید و مزایای ماساژ

ماساژ را می توان تلاشی برای حفظ سلامت دانست. همانگونه که انسان ها تا هنگامی که سالم هستند با ورزش می تواند سلامت خود را حفظ کنند، ماساژ نیز اقدام مشابهی است. به عبارت دیگر، فواید ماساژ را باید به گونه ای پیشگیرانه دانست، تا درمان کننده.

برخی از فواید و مزایای ماساژ عبارتند از:

· آرامش بخش و تسکین دهنده دستگاه اعصاب بدن

· ایجاد توازن بین ماهیچه ها از طریق انقباض و شل شدن ماهیچه ها

· اثرات مثبت بر دستگاه اسکلتی بدن

· بهبود جریان گردش خود

· از بین رفتن مواد سمی و زاید بدن با تحریک دستگاه لنفاوی

· تخلیه مخاط و ترشحات نایژه ای از ریه ها و فعال تر شدن سیستم تنفسی

· تسریع خروج موادِ دفعی از بدن از طریق حرکات موجی شکل در روده بزرگ

· بهبود غده های عروقی و چربی از طریق تحریک آنها و دفع مواد زاید روی پوست

· کاهش احساسات منفی

انواع مختلف ماساژ

ماساژ انواع مختلفی دارد که برخی از معروف ترین آنها که امروزه در بسیاری از مراکز اسپا نیز نام آنها را احتمالاً شنیده اید، عبارتند از: ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ شیاتسو، ماساژ سنگ داغ، ماساژ چینی، ماساژ رایحه درمانی، ماساژ بافت عمیق، ماساژ ورزشی، و ماساژ آیورودا.

تاریخچه مبل و صندلی ماساژ

انسان همواره درصدد استفاده از فناوری های نوین با هدف پیشرفت زندگی خود بوده است. در واقع بهره گیری از فناوری های نوین مزایای متعددی به دنبال دارد. این مزایا، در زندگی پر مشغله امروزی بیش از پیش نمایان می شوند.

میل به استفاده از فناوری های نوین در حوزه ماساژ نیز باعث شد که نخستین صندلی های ماساژ که با استفاده از قطعات الکترونیک در آنها عملیات ماساژ را انجام می دهند، در اواسط قرن بیستم میلادی وارد بازار شوند.

آنگونه که در برخی نوشته ها نیز آمده است، نخستین صندلی ماساژ در سال ۱۹۵۴ توسط فردی به نام "نوبئو فوجیموتو" اختراع شد. در همین سال شرکت ژاپنی "فامیلی فوجیریوکی" (Family Fujiryoki) صندلی های ماساژ را وارد بازار کرد.

استقبال خانواده های ژاپنی از ماساژ و بالطبع صندلی های ماساژ باعث شده که امروزه بیش از ۲۰ درصد از خانوارهای ژاپنی یک مبل و یا صندلی ماساژ در خانه خود داشته باشند.

صندلی های ماساژ با توجه به قطعاتی که در آنها به کار برده می شود، و همچنین میزان و کیفیت فشاری که بر قسمت های مختلف بدن وارد می کنند، بازه قیمت بسیار متفاوتی دارند و هرچه استاندارهای لازم در آنها بیشتر رعایت شده باشد، قاعدتاً خرید آنها نیازمند پرداخت هزینه بیشتری است.

مبل و صندلی ماساژ در ایران

در ایران نیز ماساژ از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته است. برای مثال، ابو علی سینا ماساژ را برای پخش کردن مواد زائدی که در عضلات تشکیل شده (مانند اسید لاکتیک) توصیه می کرد، که این کار باعث رفع خستگی می شود.

با پیشرفت فناوری هایی که در نهایت منجر به تولید مبل و صندلی ماساژ شد، انواع مختلف صندلی های ماساژ در بازار ایران مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، به گونه ای که در حال حاضر برندهای مختلفی از مبل و صندلی های ماساژ در بازار در معرض انتخاب مشتریان قرار دارند.

بهترین فروشندگان مبل و صندلی ماساژ

با توضیحاتی که در بالا به آنها پرداخته شد، اکنون می توانیم با دانش بیشتری به این سوال که مبل و صندلی ماساژ را از کجا خریداری کنیم، پاسخ دهیم. اگر قصد خرید آنلاین دارید، نخستین پاسخ به این سوال جستجوی این محصول در میان فروشگاه های آنلاینی است که در حوزه فروش مبل و صندلی ماساژ فعالیت میکنند.

اگرچه این روش خرید می تواند سهل و آسان باشد، اما مشکل اصلی اینجاست که بسیاری از فروشندگان مبل و صندلی ماساژ به صورت آنلاین، یا اصالت کالا را تضمین نمی کنند، یا اینکه خدمات پس از فروش آنها چندان قابل اطمینان نیست. بسیاری از این فروشندگان نیز برندهای متفرقه را به مشتریان معرفی می کنند.

ضمنا خرید این کالا با توجه به سلیقه ای بودن ماساژ، نیازمند تست حضوری و مقایسه صندلی های مختلف ماساژور است.

یکی از فروشگاه هایی که در حوزه فروش و ارائه خدمات مرتبط با مبل و صندلی ماساژ فعالیت دارد، فروشگاه "مبل ماساژ" است که نزدیک به دو دهه فعالیت درخشانی در این حوزه داشته است.

با توجه به تغییر رفتار خریداران و روی آوردن آنها به فضای مجازی، این فروشگاه اکنون با آدرس اینترنتی https://www.moblemassage.com خدمات خود را علاوه بر شعب مختلفی که در نقاط مختلف تهران دارد، به صورت آنلاین نیز ارائه می کند.

از اینرو می توان فروشگاه "مبل ماساژ" را به عنوان یکی از معتبرترین مراکزی معرفی کرد که خریداران مبل و صندلی ماساژ می توانند با اطمینان خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند.

این فروشگاه با فروش محصولاتی که ۲ سال ضمانت و ۸ سال خدمات پس از فروش دارند و همچنین ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات مختلفی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، خیال مشتریان را نسبت به اصالت کالا و همچنین حل مشکلات احتمالی پس از خرید به طور کامل رفع می کند.

سخن پایانی

ورود فناوری های نوین اگرچه تسهیل کننده بسیاری از جنبه های زندگی امروزی هستند، اما این فناوری ها نیز مانند هر پدیده دیگری جنبه مثبت و منفی دارند. زندگی پرمشغله امروزی، ترافیک سنگین کلانشهرها، شغل های پشت میزی که حرکت بدنی را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند، و همچنین عدم فعالیت فیزیکی کافی بخش هایی جدایی ناپذیر از زندگی امروزی محسوب می شوند.

به رغم همه این مشکلات، فناوری های نوین در شکل های مختلف از جمله طراحی و ساخت انواع مبل و صندلی ماساژ این امکان را به وجود آورده اندکه در حفظ سلامت خود کوشا باشیم.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که استفاده از مبل و صندلی ماساژ را گامی مؤثر در جهت حفظ و حتی بهبود سلامت خود می دانید و قصد خرید مبل و یا صندلی ماساژ دارید، با اطمینان خاطر می تواند از کمک مشاورین فروش این کالا بهره مند گردید و خرید خود را از " فروشگاه مبل ماساژ" انجام دهید.

کد خبر 1638524

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: صندلی های ماساژ فناوری های نوین فناوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان