Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:03:14 GMT

برپایی پویش ملی مجازی به هوای حرمت محتاجیم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۰۷۹۸

برپایی پویش ملی مجازی به هوای حرمت محتاجیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم با اعلام برپایی پویش ملی مجازی به هوای حرمت محتاجیم گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و امام علی بن موسی الرضا علیه السلام، پویش ملی- مجازی به هوای حرمت محتاجیم توسط سازمان دارالقرآن الکریم و در صفحه اینستاگرامی ستاره باران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد جزئیات برگزاری این پویش گفت: علاقمندان می‌توانند به روش‌های زیر در این پویش ملی مجازی شرکت نمایند: روش اول: ارسال فایل تصویری قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) حد اکثر به مدت ۳۰ ثانیه به دایرکت پیج اینستاگرام ستاره باران به آدرس setarebaran_ir

روش دوم: استوری کردن بهترین عکس از خود یا خانواده در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) یا حضرت معصومه (س) با هشتگ ارض مقدس یا حریم امن در پیج شخصی خود و تگ کردن پیج ستاره باران.

روش سوم: ارسال دلنوشته در مورد عشق و ارادت خود به امام رضا (ع) حد اکثر در ۴۰ کلمه به دایرکت پیج اینستا گرام ستاره باران.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن در پایان خاطرنشان کرد: این پویش با مشارکت و همکاری هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی کشور برگزار می‌شود و در پایان به ۱۰ آثار برتر ارائه شده از سوی شرکت کنندگان ۱۰ جایزه دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقمندان جهت شرکت در این پویش تا روز ۲۲ خردادماه فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

کد خبر 5507512

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان دارالقرآن الکریم صلوات خاصه دهه کرامت نشست علمی قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت فعالیت های قرآنی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی سازمان اوقاف و امور خیریه مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای قرآن اربعین 1401 علامه طباطبایی زنان ستاره باران پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم

وزیر علوم گفت: وقتی که آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود و حمایت و دفاع از مظلوم جرم تلفی می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران عزیز اسلامی می‌بالیم.

به گزارش تسنیم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با انتشار پست‌هایی در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در صفحه مجازی خود اعلام کرد: وجدان بیدار دانشگاهیان دانشگاه‌های جهان در مقابل درندگی، نسل کشی، کشتن غیر نظامیان، بانوان و کودکان در غزه خروشید.

وی همچنین در پست‌های دیگری عنوان کرد: «وقتی که آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود و حمایت و دفاع از مظلوم جرم تلفی می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران عزیز اسلامی می‌بالیم. یورش پلیس آمریکا به تجمع دانشجویان این بار در دانشگاه تگزاس، تظاهرکنندگان تنها خواستار توقف نسل کشی در غزه هستند.

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

این اعتراضات حکایت از وجدان بیدار دارد، مسئولین آمریکا، به ندای وجدانتان گوش دهید، درندگی، نسل کشی، کشتن غیر نظامیان، بانوان و کودکان دور ازشان بشر و بشریت است، یادتان باشد، خیلی زود دیر می‌شود.

امان از وقتی که خدا بخواهد و امان از وقتی که خدا نخواهد، عزت و ذلت دست خداست، خداوند قدرت مطلق است، با خدا در نیفتید، خدا را باور کنید، خداوند با مظلومان است، خون مظلوم تاوان سختی دارد.»

وی همچنین صبح امروز در میان جامعه دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی