Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران ارتقای خدمات بانکی و بیمه‌ای را در کمک به رشد و توسعه تعاونی‌ها مؤثر دانست.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اتاق تعاون ایران، «محمد شیخ حسینی» در خصوص برنامه‌های اتاق تعاون ایران اظهار کرد: کمیسیون تخصصی بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران، به دلیل گستردگی جامعه مخاطب، یک فرا کمیسیون است و ما سیاست‌ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر در بانک توسعه تعاون، وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران و سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: ۸۰ درصد تأمین مالی اقتصاد، توسط بانک صورت می‌گیرد و بیمه نیز یکی از بازیگران اکوسیستم اقتصاد است با این توصیف برنامه‌های مدونی برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های تخصصی بخش تعاون، شامل بانک، بیمه و تعاونی‌های اعتبار با محوریت اتاق تعاون ایران تدوین و به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای و لزوم نگاه سیستمی و هم‌افزایی میان اجزا اظهار داشت: باید نیاز و خواسته‌های بدنه تعاونی‌ها در اجرا شناسایی شود و با احصاء آن فرایندها، سیاست‌های اعتباری ارزی، بیمه و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تنظیم شود تا در راستای توسعه بخش تعاون و رضایتمندی خانواده بزرگ تعاون که مخاطب اصلی و جامعه هدف بانک توسعه تعاون هستند، گام‌های مؤثری برداشته شود.

شیخ حسینی با اشاره به اهمیت جایگاه بخش تعاون اذعان کرد: ما سیاست‌ها، سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر وجود دارد را در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار می‌دهیم و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت سایر بانک‌ها برای توسعه بخش تعاون نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک ظرفیت‌ها را احصا خواهد کرد و شناسایی مشکلات و چالش‌های تعاونی‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد از سوی دیگر شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاونی استانی نیز دارای ظرفیت بالایی هستند و می‌تواند پیشنهادها، انتقادات و راهکارهای پیشنهادی را به این کمیسیون ارائه کنند.

شیخ حسینی خاطرنشان کرد: با آسیب‌شناسی و احصاء مشکلات و شناخت ظرفیت‌ها و دریافت پیشنهادها و راهکارها، سیاست‌ها و راهبُردهای خودمان را اصلاح‌کرده و تلاش می‌کنیم آنچه خانواده بزرگ تعاون نیاز دارد را محقق کنیم.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، تعاونی ، بخش تعاون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی بخش تعاون اتاق تعاون ایران بازار سرمایه توسعه تعاون بیمه و بانک تعاونی ها بخش تعاون سیاست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کارگران نقش تعیین کننده‌ای داشته و همگام با سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب و پس از آن نیز در جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف از کیان کشور دفاع کرده‌اند.

وی افزود: رشد و شکوفایی کشورمان را مرهون کار و تلاش کارگران هستیم و کارگران ستون فقرات اقتصادی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه روابط کار ۱۹۲۸۴ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در طول سال گذشته توسط بازرسان ۱۹۰۰۰ بازرسی از این واحدها در راستای صیانت از جان کارگران و ایمنی و بهداشت محیط صورت گرفته است.

پیشکاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار پرونده کارگران استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: بالغ بر ۲۲۴ هزار نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که در مجموع حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

وی تصریح کرد: در واحدهای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر نیز خانه‌های بهداشت راه اندازی شده و ۹۲ کارگاه آموزشی نیز در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارگران در استان برگزار شده است‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار تعاونی با ۱۸۵ هزار عضو در استان وجود دارد که ۱۸ هزار نفر نیز به صورت مستقیم در آن‌ها مشغول به کار هستند.

کد خبر 749418

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده