Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فراز فاطمی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید قبل از بازی با ازبکستان اظهار داشت: وضعیت میزبانی از نظر هتل و و غذا و امکانات برگزاری در شهر قارشی در شان رقابتهای قهرمانی آسیا نیست. در تاشکند هم مشکلاتی داشتیم اما مثل قارشی چشمگیر نبود. در برنامه قبلی اعلام شده  قرار نبود بازی سوم تیم ایران در شهر قارشی باشد و حتی قرار نبود در مرحله گروهی VAR داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود از این سیستم از مرحله یک چهارم استفاده شود که برنامه AFC تغییر کرد.

وی درباره توقع نتیجه گیری از تیم ملی امید در شرایطی که میانگین سنی‌اش دو سال پایین‌تر از تیم های دیگر حاضر در رقابت‌های زیر 23 سال قهرمانی آسیا است، گفت: باید به تصمیم مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید که اسطوره فوتبال ایران است احترام گذاشت و همه باید به او کمک کنند چرا که هدف او پشتوانه سازی و آماده سازی تیم امید برای مسابقات مقدماتی المپیک پاریس است و به همین دلیل تیم ایران از بقیه تیمها دو سال کوچک تر است.

سرپرست تیم ملی امید در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بازیکنان زیر ۲۱ سال در حال آبدیده شده هستند. نود درصد بازیکنان تیم امید در تیمشان بازی نمی کنند و حالا در این مسابقات در حال تجربه اندوزی هستند. پشت تصمیم مهدی کیا تفکری است که در نهایت به سود تیم امید ایران در رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فراز فاطمی مدیر تیم ملی فوتبال امید تیم ملی فوتبال امید مهدی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا