Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال اسماعیلی فر مدافع راست سپاهان با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس رسما سرخ پوش خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دانیال اسماعیلی فر که در ابتدای لیگ بیستم نیز از پرسپولیس پیشنهاد داشت، بنا به دلایلی تصمیم گرفت به جای پرسپولیس، سپاهان را انتخاب کرده و در اصفهان فوتبالش را دنبال کند.

او حالا پس از پایان رقابت های لیگ 21 و در سال جام جهانی تصمیم گرفته فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد و به همین دلیل شنیده می شود پس از توافقی که از طریق مدیر برنامه هایش با باشگاه پرسپولیس داشته، قرار است پس از گذشت یک فصل، طی امروز یا فردا در ساختمان باشگاه حاضر شده و رسما سرخ پوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود دانیال اسماعیلی فر چندی قبل ایجنت خود را عوض کرد و حالا تحت قرارداد با شرکت جنجالی آرکا ایرانیان است که سهم عمده‌ای از بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران را تسخیر کرده است.

حتی شائبه هایی درباره جذب بیشتر بازیکنان یحیی گل‌محمدی از طریق این شرکت نیز منتشر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی ایجنت پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی دانیال اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی