Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکان‌یابی احداث شهرک‌های مسکونی استان البرز و بررسی مصوبه طرح ساماندهی پیرامون دانشگاه تهران دیگر محورهای بررسی شده در شورای عالی شهرسازی و معماری بود
خبرگزاری آریا-تصویب طرح جامع شهر جدید گلمان ارومیه در شورای عالی شهرسازی و معماریطرح جامع شهر جدید گلمان در شرق شهر ارومیه در نشست شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، طرح جامع شهر جدید گلمان در راستای تامین اراضی دولتی و پاسخگویی به نیاز‌های سکونتی سرریز جمعیتی ارومیه و شهر‌های پیرامونی با ظرفیتی بالغ بر 180 هزار نفر به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید.
این طرح ضمن پاسخگویی به نیاز‌ها با ارائه طیف وسیعی از کاربری‌های خدماتی شهری، فراشهری و برتر عامل افزایش سرانه‌ها و خدمات به خصوص خدمات بزرگ‌مقیاس گردشگری منطقه‌ای و ملی و در نتیجه عامل تعادل‌بخشی فضایی منطقه است.
مکان‌یابی احداث شهرک‌های مسکونی استان البرز
موضوع دیگر چهارمین نشست شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مکان‌یابی احداث شهرک‌های مسکونی استان البرز بود که پس از بررسی از سوی کمیته‌های تخصصی، مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت.
بررسی مصوبه طرح ساماندهی پیرامون دانشگاه تهران
در این نشست همچنین گزارش در خصوص مصوبه طرح ساماندهی پیرامون دانشگاه تهران پیرو مصوبه مورخ 1400/04/21 مبنی بر تهیه طرح تفصیلی برای اراضی پیرامون و تعیین تکلیف مردم از سوی شورای عالی مورد پیگیری قرار گرفت.
در این نشست مقرر شد با توجه به اینکه شهرداری به تکلیف خود در مصوبه مذکور عمل نکرده، طی دو هفته آینده موضع شهرداری در خصوص تهیه طرح از سوی دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری، اخذ شود.
همچنین تاکید شد در صورت عدم تهیه طرح از سوی شهرداری، وزارت راه و شهرسازی راساً نسبت به تهیه طرح مطابق وظایف خود اقدام و نتایج را به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران اعلام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصویب طرح شورای عالی شهرسازی و معماری طرح جامع شهر تهیه طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر

دریافت 44 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6088694

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم