Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@18:43:47 GMT

جیپ گرند چروکی در مقابل تویوتا ۴ رانر +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۸۰۶۹

جیپ گرند چروکی در مقابل تویوتا ۴ رانر +عکس

جیپ گرند چروکی و تویوتا ۴ رانر دو خودرو دارای فضای داخلی مشابه هستند.

جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۲ در نسخه دو ردیفه، بر مبنای نسل پنجم (آخرین نسل) از این مدل ساخته شده؛ تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ هم شاسی بلندی دو ردیفه، در چهار تریم با انتخاب چرخ عقب یا چهار چرخ محرک و یک موتور بنزینی است.

قیمت: جیپ گرند چروکی ۲۰۲۲ در شش تیپ وجود دارد و نسخه پایه ۳۷ هزار و ۳۹۰ دلار و بالاترین نسخه ۶۳ هزار و ۳۶۵ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ در چهار تریم با قیمت پایه ۳۷ هزار و ۳۰۵ دلار و در بالاترین نسخه با قیمت ۵۲ هزار و ۱۲۰ دلار عرضه می‌شود.

قابلیت آفرود: تویوتا ۴ رانر چهار چرخ محرک بوده که تواناترین تریم آن (TRD Pro) دارای کمک فنرهای ۲.۵ اینچی، فنرهای جلو با تنظیم TRD و چرخ‌های ۱۷ اینچی است.

جیپ گرند چروکی سه سیستم چهار چرخ محرک را با جعبه‌های انتقال تک سرعته و دو سرعته ارائه می‌کند. تواناترین تریم آن Trailhawk دارای چهار چرخ متحرک دو سرعته و پنج حالت رانندگی است. در حالی که هر دو قابلیت آفرود را دارند، گرند چروکی دارای ویژگی‌های بیشتری است که به آن برتری می‌دهد.

امکانات داخلی: جیپ گرند چروکی دارای کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی راننده برقی ۸ جهته و فرمان روکش چرمی است. تریم‌های گران‌قیمت‌تر، از صندلی‌های جلو ماساژور و سیستم‌های صوتی بهتر هم بهره می‌برند.

تویوتا ۴ رانر دارای فضای داخلی با صندلی برقی ۸ جهته، فرمان با روکش چرمی و صندلی‌های جلو با روکش پارچه‌ای است.

جیپ گرند چروکی ۳۷.۷ فوت مکعب در ردیف دوم و ۷۰.۸ فوت مکعب در ردیف اول فضا دارد. تویوتا ۴ رانر تا ۴۷.۲ فوت مکعب در ردیف دوم و ۸۹.۷ فوت مکعب در ردیف اول ارائه می‌دهد.

اطلاعات سرگرمی: تویوتا ۴ رانر دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با Apple CarPlay، Android Auto و سیستم صوتی ۸ بلندگو با چهار پورت شارژ USB است. گزینه‌های موجود دیگر عبارتند از رادیو HD، یک سیستم صوتی JBL با ۱۵ بلندگو.

گرند چروکی صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی استاندارد ۸.۴ اینچی با Apple CarPlay، Android Auto و Amazon Alexa دارد. گزینه‌های دیگر عبارتند از صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۰.۱ اینچی، صفحه لمسی تعاملی ۱۰.۲۵ اینچی برای سرنشینان جلو و سیستم صوتی ۱۹ بلندگوی McIntosh.

ویژگی‌های ایمنی: ایمنی استاندارد تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ شامل هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط می‌شود. ویژگی‌های دیگر شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب است.

جیپ گرند چروکی به صورت استاندارد با سیستم دستیار ترمز پیشرفته، هشدار برخورد از جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار، هشدار نقطه کور، سنسورهای پارک عقب، هشدار خروج از خط و کمک حفظ خطوط ارائه می‌شود. همچنین ویژگی‌هایی از جمله دوربین دید در شب با تشخیص عابر پیاده و حیوانات، هشدار راننده خواب‌آلود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تولید خودرو خودروی جیپ تویوتا خودرو اخبار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جیپ گرند چروکی تویوتا ۴ رانر چهار چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان ها باز شد تا  به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری،سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ