Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید جلال‌زاده درباره احتمال صدور قطعنامه علیه کشورمان در جلسه آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: با سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سرزمین‌های اشغالی آژانس برای بار چندم اثبات کرد که به جای اینکه سازمان فنی باشد، تبدیل به سازمانی سیاسی شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس تکلیف دولت‌ها برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها را روشن کرده است، ادامه داد: انتظار نمایندگان مجلس از دولت این است که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را اجرایی کند

وی ادامه داد: گزارش‌های اخیر گروسی نشان می‌دهد که رفتارهای مسالمت آمیز کشورمان با آژانس تاکنون نتیجه عکس داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مجلس از دولت درخواست دارند که پاسخ قاطعی به آژانس داده شود.

جلال‌زاده با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه) در جلسه فوق‌العاده با حضور مسئولان مربوطه موضوعات پیش آمده اخیر اعم از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اراضی اشغالی و جلسه آینده شورای حکام را بررسی خواهند کرد، گفت: پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون، مواضع لازم و انقلابی را اتخاذ خواهیم کرد.

کد خبر 5509093 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرزمین های اشغالی پارلمان اروپا وحید جلال زاده کمیسیون امنیت ملی مذاکرات وین گروسی برجام انقلاب اسلامی ایران ایران سید محمود دعایی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای مجلس شورای اسلامی حسین امیرعبداللهیان امام خمینی سید صولت مرتضوی وزارت امور خارجه سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود