Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، کارگاه آموزشی «اهل سنت و جریان تکفیر، تضاد در گفتمان یا اشتراک» ویژه فرهنگیان ثلاث باباجانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن منتظری؛ سرپرست مرکز اسلامی کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حیاتی مقدم؛ مدرس حوزه علمیه قم، ماموستا ملااحمد شیخی؛ امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموستا ملااحمد شیخی؛ امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در این کارگاه اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شهرستان باباجانی از لحاظ فرهنگی و مذهبی مناسب است.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: از سوی دیگر این شهرستان افتخار دارد که شهدای زیادی را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم این نظام مقدس کرده که این افتخاری برای همه ماست.

ماموستا شیخی با اشاره به اینکه امنیت یکی از نعمت های بزرگ خداوند برای بشر است، عنوان کرد: الحمدالله در حوزه امنیت شهرستان ثلاث باباجانی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: آن‌هایی که اهل تکفیر هستند، هیچ اطلاعی از اوایل اسلام ندارند و مقایسه هایی که انجام می دهند به هیچ وجه قابل قبول و عقلانی نیست به طوری که با اولین مبانی اسلامی غریبه هستند و همین امر باعث به بیراهه رفتن آنها شده است.



انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی جریان تکفیری شهرستان ثلاث باباجانی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد