Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی قاسمی  گفت در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌اش، ‎ ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: بنا بر اظهارات شاکی، دو ماه پس از ورود به بازار رمز ارز‌های دیجیتال، کل دارایی ارزی وی به ارزش در حدود ۱۱ میلیارد ریال از کیف پولش از سوی فرد ناشناسی بسرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد که با اقدامات کارشناسی و علمی به‌عمل‌آمده، مشخص شد که هیچ هکی صورت نپذیرفته و سارق به رمز و پسورد کیف پول دیجیتال شاکی دسترسی داشته که شاکی با مشاهده نتایج بررسی‌های پلیس، اعلام داشت بعلت عدم آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در این حوزه، با ترغیب پسرعمویم وارد عرصه رمز ارز‌ها شده و اکانت و کیف پول دیجیتال را هم خود وی برایم ایجاد کرده است.

سرهنگ قاسمی گفت: پسرعموی شاکی بعنوان متهم با هماهنگی مقام محترم قضایی، دستگیر که در ابتدا منکر هرگونه سرقت ارزی شده، ولی با مشاهده مستندات گردآوری شده و ادله مجرمانه دیجیتال استخراجی از تجهیزات دیجیتال هوشمند توقیف شده از متهم در هنگام دستگیری، بناچار لب به اعتراف گشوده و اظهار نمود بعلت اینکه اطلاع داشتم شخص شاکی، هیچ علم و دانشی در مدیریت کیف پول دیجیتال خود ندارد و خودم نیز کیف پول را برایش ایجاد کرده و رمزهایش را در اختیار داشتم، موجودی ارزی وی را به ارز جدیدی تبدیل و به آدرس کیف پول دیگری منتقل نمودم.

او در خاتمه به مردم هشدار داد: شهروندان عزیز قبل از ورود به بازار رمز ارزها، علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار، سرمایه گذاری نمایند و به‌هیچ‌عنوان اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری خودتان در صرافی‌ها را در اختیار دیگران قرار ندهید؛ به یاد داشته باشید که هیچ‌کس، حتی نزدیک‌ترین دوستانتان نمی‌توانند به‌اندازه خود شما در برابر محافظت از دارایی‌هایتان هوشیار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا رمز ارز کیف پول دیجیتال کیف پول رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند