Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارشاد استان سمنان گفت: در سفر وزیر ارشاد به این استان عملیات اجرایی پنج مجتمع فرهنگی و هنری استان سمنان دوباره فعال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرشید فلاح در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم مبنی بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان برای فعالیت این پروژه‌ها فرهنگی و هنری اعتباراتی اختصاص یافت که با سفر وزیر ارشاد به استان عملیات اجرایی این مجتمع‌های فرهنگی و هنری دوباره آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور در اختتامیه نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی یکی از برنامه‌های اسماعیلی در سفر به استان سمنان است گفت: وزیر ارشاد در این سفر از چند طرح عمرانی نیز بازدید می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کم برخوردار در دولت سیزدهم و همچنین مقام عالی وزارت مدنظر است افزود: تکمیل و فعالیت مجدد عملیات اجرایی پنج مجتمع فرهنگی و هنری استان در شهرستان‌های ایوانکی، آرادان، شهمیرزاد، بیارجمند و کلاته دوباره آغاز می‌شود.

فلاح با بیان اینکه عملیات اجرایی این مجتمع‌های فرهنگی و هنری سال‌ها پیش آغاز شده است افزود: با اختصاص اعتبار 150 میلیارد ریالی سفر رئیس‌جمهور به این طرح‌ها امیدواریم تا این طرح‌های فرهنگی و هنری تا سه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل تالار مرکزی سمنان گفت: برای افتتاح فاز نخست 50 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از اختصاص اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دیباج خبر داد و گفت: برای تکمیل این مجتمع نیز 60 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

فلاح درباره نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی نیز گفت: اختتامیه نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی نیز در 19 خردادماه در شهر سمنان (محل خدمت ایشان) با حضور مسئولان کشوری و از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این کنگره فردا ساعت 9 صبح آغاز می‌شود تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت‌الله عباس کعبی نسب عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم حضور دارند.

اختتامیه نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی با حضور وزیر ارشاد در سمنان برگزار می‌شودوزیر ارشاد: آیین‌نامه اختصاص 2 درصد اعتبارات نهادهای دولتی به امور فرهنگی به هیئت دولت ارائه می‌شودروایت وزیر ارشاد از دیدارش با استاد کریمی‌مراغه‌ای

مدیرکل ارشاد استان سمنان با اشاره به ضررت تکریم عالمان و چهره‌های علمی و مذهبی گفت: تکریم عالمان در زمان حیات آنان یک فرهنگ‌سازی است.

انتهای پیام/363/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی نکوداشت آیت الله عملیات اجرایی فرهنگی و هنری مجتمع فرهنگی استان سمنان وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم