Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:45:06 GMT

چهار پروژه بهسازی راه روستایی در طالقان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۸۱۸

چهار پروژه بهسازی راه روستایی در طالقان آغاز شد

به گزارش ایرنا، علی زندی فر روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: این پروژ ها با اعتبار ۱۸ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان  در مناطق روستایی شهرستان طالقان انجام می شود که نقش موثری در کاهش حوادث جاده ای در این مناطق کوهستانی دارد.

وی با اشاره به اینکه  بودجه این پروژه‌ها از محل اعتبارات مناطق محروم و تملک استانی تامین می‌شود، اظهار داشت: اکنون ۲ پروژه در روستاهای پایین طالقان در حال اجرا است که پروژه اول احداث جاده در محور میر- اوچان به طول سه کیلومتر و محور اهوارک - خوران به طول ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵(چهارونیم) کیلومتر و پروژه دوم بهسازی و لکه‌گیری محور باریکان- میناوند به طول ۴.۵ (چهارونیم) کیلومتر را شامل می شود.
این مسوول بیان داشت: در مجموع برای این ۲ پروژه هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته که پنچ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و ۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین  شده است.
زندی‌فر در ادامه به اجرای پروژه راه‌های روستایی بالا طالقان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های اجرایی در روستاهای این منطقه شامل احداث جاده به طول ۴.۵(چهارونیم کیلومتر) در محور خچیره- دوراهی دهدر به سمت گراب گته‌ده و دوراهی دهدر به سمت این روستا به طول ۱.۵(یک و نیم) کیلومتر است.
مدیرکل راهداری البرز تصریح کرد: پروژه دوم نیز شامل بهسازی و لکه‌گیری محور جوستان به ناریان به طول ۹ کیلومتر است که در مجموع برای این پروژه‌ها ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شده که از این میزان ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم از محل اعتبارات مناطق محروم تامین خواهد شد.
وی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبار پروژه‌های راه‌های روستایی شهرستان طالقان تا مهرماه سال ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
استان البرز حدود یک هزارو ۵۸۰ کیلومتر،‌آزاد راه،‌بزرگراه،‌راه اصلی و فرعی دارد .

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان البرز بهسازی راه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آسفالت طالقان البرز بهسازی راه ها محل اعتبارات میلیون تومان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد