Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:55:28 GMT

ورود توده جدید گردوغبار به آسمان کرمانشاه از ظهر فردا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۲۹۳۹

ورود توده جدید گردوغبار به آسمان کرمانشاه از ظهر فردا

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل نفوذ گرد و غبار به هوای استان کرمانشاه هشدار سطح زرد توسط اداره هواشناسی صادر می‌شود و به این معنی است که احتمال آسیب در پی آلودگی هوا وجود دارد و با آگاهی باید اقدام مورد نیاز انجام شود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده از بعد از ظهر فردا پنجشنبه نفوذ غبار به جو استان کرمانشاه باعث ایجاد سطح زرد هواشناسی می‌شود که تا صبح شنبه هفته آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: منطقه اثر گرد و غبار در استان کرمانشاه به صورت ویژه در نیمه غربی استان بوده که شامل شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، کرمانشاه، روانسر، جوانرود و تازه آباد است.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: کاهش دید و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق مرزی از اثرات نفوذ گرد و غبار است که توصیه می‌شود افراد از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کرده و اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی به تأسیسات حساس به گرد و غبار نیز انجام شود.

وی با توصیه به رعایت موارد بهداشتی توسط هم‌استانی‌ها، بیان کرد: انتظار می‌رود با هشدار به موقع از طریق رسانه‌های محلی مردم را از میزان آلودگی آگاه کرده و افراد از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 5509399

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه گرد و خاک گرد و غبار هواشناسی استان کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه قیام 15 خرداد دهه کرامت آمار کرونا امام خمینی ره ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه تغییر ساعت کاری خروج قطار از ریل اجتماع سلام فرمانده ساختمان متروپل اردبیل استان کرمانشاه گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود