Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@19:04:40 GMT

راهنمای کامل استفاده از قانون جذب

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۳۱۷۴

راهنمای کامل استفاده از قانون جذب

قانون جذب امکان بی نهایت، فراوانی بی نهایت و شادی بی نهایت را می دهد. هیچ چیز برای آن دشوار نیست و اگر اجازه دهید می تواند زندگی شما را از هر نظر تغییر دهد. شما می توانید با شرکت در دوره قانون جذب فرهاد کوکائیان، به طور کامل این قانون را فرا بگیرید. اما این مقاله نیز به طور مختصر شما را با قانون جذب آشنا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین لحظه، زندگی شما توسط نیروهای جهانی هدایت و تحت تأثیر قرار می گیرد که ممکن است حتی از آنها آگاه نباشید و قدرتمندترین آنها قانون جذب است. درست مانند قانون گرانش زمین که همیشه در حال اجراست و زندگی شما را بیش از آنچه که تصورش را بکنید تحت تاثیر قرار می دهد.

خبر خوب این است که وقتی از این قانون جهانی آگاه شدید، می توانید یاد بگیرید که چگونه از آن برای تغییر زندگی خود و برای بهتر شدن استفاده کنید! زیرا نکته اینجاست: شما دائما در حال خلق کردن هستید.

هر لحظه از هر روز، شما به طور فعال واقعیت خود را خلق می کنید. با هر فکری، چه آگاهانه و چه ناخودآگاه، در حال خلق آینده خود هستید. هنگامی که بدانید چگونه از قدرت قانون جذب در زندگی خود استفاده کنید، می توانید افکار و اعمال خود را به گونه ای هدایت کنید که به شما امکان دهد بدون زحمت آنچه را که می خواهید جذب کنید.

ممکن است در حال حاضر بپرسید، "یک دقیقه صبر کنید... قانون جذب واقعی است؟"

قانون جذب را برای رسیدن به موفقیت به کار برید

بسیاری از مردم، هنگامی که برای اولین بار در مورد این قانون جهانی می شنوند، آن را به عنوان "خرافات" رد می کنند. بنابراین اگر شک دارید که آیا واقعاً کار می کند یا خیر، مطمئناً تنها نیستید! اغلب افرادی که نمی‌دانند قانون جذب چیست و در مورد ادعاهایی که شنیده‌اند شک دارند، از من سوال می کنند و من چیزی را که همیشه به آنها می گویم به شما نیز می گویم:

منتظر معجزه باشید

وقتی متوجه شدید که قانون جذب چگونه کار می کند، می توانید از آن برای تغییر زندگی خود برای بهتر شدن و ایجاد آینده ای شگفت انگیز استفاده کنید.

این راهنما شما را در فرآیند استفاده از این قانون جهانی قدرتمند راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه آنچه را که می خواهید در هر زمینه از زندگی خود آشکار کنید. در این مقاله 7 نکته مهم در مورد قانون جذب را می آموزیم. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از آن برای اهداف مختلف مانند جذب ثروت یا عشق بیشتر به زندگی خود استفاده کنید.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب یک اصل جهانی است که بیان می کند هر چیزی را که روی آن تمرکز کنید به زندگی خود جذب خواهید کرد. هر چیزی که انرژی و توجه خود را به آن اختصاص دهید همان چیزی است که به شما باز خواهد گشت.

وقتی روی فراوانی چیزهای خوب در زندگی خود تمرکز کنید، به طور خودکار چیزهای مثبت بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد. اما اگر روی افکار منفی متمرکز شوید و فقط روی چیزهایی که در زندگی کمبود آن را احساس می کنید تمرکز کنید، در نهایت کمبود را به زندگی خود جذب خواهید کرد و آنچه بیشتر از همه می‌خواهید همچنان از شما دور خواهد شد.

قانون جذب کائنات چگونه کار می کند؟

هرچیز، همتای خود را جذب می کند. اگر احساس هیجان، اشتیاق، شور، شادی، قدردانی یا فراوانی می کنید، در این صورت انرژی مثبت را به کائنات می فرستید.

به نوبه خود، آن انرژی مثبت افراد، منابع و فرصت هایی را جذب می کند که در همان طول موج پرانرژی طنین انداز می شوند. این خوش بینی که بدون زحمت وارد مسیر زندگی شما می شود به شما امکان می دهد به اهداف خود برسید.

از سوی دیگر، اگر احساس بی حوصلگی، اضطراب، استرس، عصبانیت، رنجش یا غمگینی دارید، انرژی منفی را به بیرون می فرستید. این انرژی منفی، شما را از اتفاقات مثبت دور میکند و افراد و اتفاقات بدبین را به زندگی شما جذب می کند.

قانون جذب را در زندگیتان کشف کنید

اگر به زندگی خود بنگرید قانون جذب را خواهید یافت. به عنوان مثال، فردی که همیشه شکایت می کند، معمولاً دوستان یا همنشین هایی را جذب می کند که نگرش بدی نیز دارند. یا افراد شاد و پرانرژی افراد با انگیزه دیگری را به حلقه خود جذب می کنند.

قانون جذب یک قانون عملی است!

توجه به این نکته مهم است که کیهان اهمیتی نمی‌دهد که شما چه نوع ارتعاشی را ارسال می‌کنید. مهم نیست که شما یک فرد مثبت یا منفی باشید. به سادگی به آنچه میفرستید پاسخ می دهد.

با تغییر ارتعاش خود، می توانید نحوه واکنش جهان به خود را تغییر دهید! شما می توانید نتایج خاصی را در زندگی خود به سادگی با تکیه بر ارتعاشاتی که با خواسته های شما هماهنگ است، ایجاد کنید. اما برای انجام این کار، باید عمیقاً و به طور مداوم از انرژی، افکار و احساسات خود آگاه شوید.

 هفت قانون که واقعیت شما را شکل می دهند

قانون جذب را می توان به هفت «قانون کوچک» تقسیم کرد که همگی بر نحوه واکنش جهان به شما و نتایجی که در زندگی می گیرید تأثیر می گذارند.

 

1- قانون تجلی

این چیزی است که اکثر مردم با شنیدن کلمات "قانون جذب" به آن فکر می کنند. قانون تجلی بیان می کند که افکار و احساسات ما واقعیت ما را ایجاد می کنند. آنچه روی آن تمرکز می کنیم همان چیزی است که در زندگی خود نمایان خواهیم کرد.

نکته کلیدی: تأیید و توجه به نشانه ها در قانون جذب روشی قدرتمند برای ماندن در مسیر اهداف و تقویت باورهای مثبت ذهن است و به شما کمک می کند تا روی آنچه می خواهید (بر خلاف آنچه نمی خواهید) تمرکز کنید تا بتوانید زندگی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

2- قانون مغناطیس

قانون مغناطیس بیان می کند که هر چیزی که در زندگی شما اتفاق افتاده است، اعم از افراد، چیزها و فرصت هایی که به زندگی شما آمده اند؛ همچنین شرایطی که در آن قرار گرفته اید. نتیجه انرژی است که برای آن صرف می کنید.

شما همان چیزی که هستید را جذب می کنید

3- قانون میل تزلزل ناپذیر

آیا واقعاً چیزهایی را می خواهید که باور دارید به آنها میرسید؟ قانون میل تزلزل ناپذیر بیان می کند که میل شما برای دستیابی یا جذب یک چیز خاص باید قوی و تسلیم ناپذیر باشد تا بتوانید آن را در زندگی خود بدست آورید. وقتی خواسته‌های شما ضعیف و بدون پایه‌ای محکم باشند، نمی‌توانند آنچه را که می‌خواهید جذب کنند.

4- قانون تعادل ظریف

جهان از تعادل بین نیروها و عناصر مختلف تشکیل شده است. از آنجایی که ما کوچکترین در کیهان هستیم، خواهان تعادل نیز هستیم. هنگامی که جنبه های مختلف زندگی شما در تعادل هستند، می توانید آرامش و شادی واقعی را تجربه کنید. اما برای رسیدن به تعادل، قدردانی و سپاسگزاری لازم است.

5- قانون هارمونی

قانون هارمونی تعامل هماهنگ نیروها و عناصر تشکیل دهنده جهان را توصیف می کند. هارمونی جریان زندگی است. وقتی با آن هماهنگ هستید، همه چیز آسان به نظر می رسد، گویی با جریان شنا می کنید نه مخالف آن.

استفاده از قانون هارمونی و تلاش برای زندگی هماهنگ با سایر موجودات، شما را به خوش بینی ای که جهان ارائه می کند باز می کند.

6- قانون عمل درست

قانون عمل درست بیان می کند که گفتار و اعمال شما بر دنیای اطراف شما تأثیر می گذارد و کیفیت تجربیات شما را در زندگی تعیین می کند. نحوه رفتار و تعامل شما با دیگران تعیین می کند که دیگران نیز چگونه با شما رفتار می کنند.

وقتی روی عمل درست تمرکز می کنید و با دیگران مهربان هستید، مطمئن باشید که کاری را که دوست دارید با شما انجام می دهند و اتفاقات مثبت بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

7- قانون نفوذ جهانی

هنگام خیره شدن به ستاره ها در شب، به راحتی می توان کوچکی و بی اهمیتی را احساس کرد. اما حقیقت این است که هر یک از ما بخشی جدایی ناپذیر از کیهان هستیم. ما با هر کاری که فکر می کنیم و انجام می دهیم بر جهان تأثیر می گذاریم. ارتعاشات انرژی ما به بخشی از ساختار کیهان تبدیل می شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که از افکار، احساسات و اعمال خود آگاه باشید. همچنین نشانه های کیهانی را بشناسید تا تأثیر اعمال خود در جهت دستیابی به رویاهایتان را بهتر درک کنید.

با انجام این کار، قادر خواهید بود به طور موثر انرژی خود را کنترل کنید و تأثیر مثبتی را که بر دنیای اطراف خود می گذارید افزایش دهید.

گروه تحقیقاتی یکشو بر این باور است که این خود ما هستیم که هر روز تمام اتفاقات کوچک و بزرگ زنگیمان را رقم میزنیم. هیچ چیز خارج از اختیار و اراده انسان نیست. اگر اتفاقات زندگی ما مطابق خواست و علایقمان نیست، به این معنی است که از نحوه برنامه ریزی صحیح ذهن بی خبر هستیم و در طول زندگی، دیگران به جای ما برنامه های غلطی را در ذهن و ضمیرمان ثبت کرده اند. دلیل اتفاقات بدی که در زندگی تجربه می کنیم همین است. اتفاقاتی که مطابق با خواسته های ما نیستند. بنابراین قبل از هر اقدامی، باید به پالایش ذهن و برنامهریزی مجدد آن بپردازیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: قانون جذب استفاده کنید زندگی خود قانون جذب تمرکز کنید زندگی شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این 5 ویدئو، بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)

        ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • از این 5 ویدئو، بیش از 5 چیز یاد خواهید گرفت؛ قول می دهیم (فیلم)