Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) مسابقه بین‌المللی «به وقت هشت» به صورت حضوری و مجازی به ۶ زبان مختلف در حال برگزاری است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد با اشاره به اینکه در عصر جدید برای نشر معارف رضوی باید از همه قالب‎های مخاطب محور بهره‌مند شد، عنوان کرد: این مسابقه به زبان‌های فارسی، عربی، اردو، آذری، انگلیسی و فرانسه در حرم مطهر رضوی و فضای مجازی با محوریت کتاب «برمدار آفتاب» و مشارکت اعتاب مقدس و مراکز فرهنگی کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش حضوری مسابقه هر شب در برنامه شکوه رضوان اجرای می‌شود، افزود: هر شب در برنامه شکوه رضوان و برنامه زائران غیر ایرانی یک سوال و بخشی از کتاب «بر مدار آفتاب» توسط مجریان قرائت و مخاطبان پاسخ سوال را به سامانه پیامکی ارسال می‌کنند و هر شب به قید قرعه به برگزیدگان هدایای متبرکی اعطا می‌شود.
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد توسعه و نشر معارف رضوی را هدف از برگزاری این مسابقه اعلام کرد و گفت: برای این مسابقه ۸۸۸ هدیه متبرک از طرف حرم مطهر امام رضا(ع) از قبیل سنگ متبرک حرم مطهر رضوی، تابلو غبار متبرک، کمک هزینه مشهد مقدس، کتاب قرآن، مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه و برخی هدایای دیگر در نظر گرفته شده است. 
وی با اشاره به اینکه این مسابقه تا ۳۱ خرداد ادامه دارد افزود: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته این مسابقه افزون بر صفحات و درگاه‎های نشر فارسی و غیر فارسی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، در بیش ۱۵۰ صفحه و مراکز فرهنگی کشور نیز در حال برگزاری است.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه اظهار کرد: علاقمندانی که خارج از مشهد هستند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به بخش مسابقات درگاه https://haram.razavi.ir و صفحه و کانال های حرم مطهر رضوی به آدرس razavi_aqr_ir  مراجعه کنند. انتهای پیام منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کتابخوانی حرم مطهر رضوی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل با تاکید بر سالم‌سازی فضاهای مجازی اظهار کرد: در این راستا باید تولید و توزیع محتوا به صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان در دستور کار باشد.

وی به تدوین منشور رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک با هدف رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان و دعوت فعالان فضای مجازی نسبت به اجرای آن رونمایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با دعوت دستگاه‌های فرهنگی برای احصا و اعلام برنامه‌های شاخص خود در سال‌جاری، گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خود باید به صورت متمرکز و با همکاری هم اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

قاسمیان اجرای برنامه‌های فرهنگی را با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همه دانست و بیان کرد: توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیر گذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی اعم از مجازی و مکتوب لازم است.

وی با بیان اینکه تقویت هویت ایرانی اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6092194

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند