Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمدید اکران آنلاین "مرد بازنده"، جزییات نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی نقش هشت، انتشار آنونس رسمی "هناس" و... از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

اکران آنلاین«مرد بازنده» تازه‌ترین ساخته محمد حسین مهدویان در فیلیمو تمدید شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فیلیمو، اکران آنلاین فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی و سرمایه‌گذاری مجتبی شاهزیدی تا پایان خرداد ماه در فیلیمو تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مخاطبان می‌توانند با استفاده از تخفیف ۲۵ درصدی و با پرداخت ۳۰ هزار تومان این فیلم سینمایی را به صورت اختصاصی در فیلیمو تماشا کنند. 

فیلم سینمایی «مرد بازنده» به نویسندگی ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمد حسین مهدویان داستان مردی است که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های او در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد…

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، امیر دژاکام، مهدی زمین‌پرداز، سجاد بابایی، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی، منوچهر علیپور، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد بازنده» ایفای نقش کرده‌اند.

 

 

برگزاری نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی نقش هشت در فرهنگسرای خاوران

نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی «نقش هشت» به منظور گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) از تاریخ تا ۲۱ خرداد در دو سانس ساعت ١٨ و ١٩ در محوطه فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 
حمید رضا خونویی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و رییس فرهنگسرای خاوران با اشاره به بسته‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان ماه و خورشید در دهه کرامت گفت: این فرهنگسرا در همین ارتباط با هدف پاسداشت میلاد نور هشتم امامت و ولایت و همچنین نکوداشت دهه کرامت, به منظور حمایت از گروه‌های تئاتر خیابانی خانه تئاتر، پس از اپیدمی قرن؛ اولین رپرتوار تئاتر خیابانی «نقش هشت» را در خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که اجراهای این رپرتوار  طی پنج روز برگزار خواهد شد، افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در محوطه باز فرهنگسرا شاهد دو اجرای میدانی در ساعت ۱۸ و ۱۹ باشند.

وی تصریح کرد: این رویداد فرخنده با همکاری اعضای کانون نمایشگران و تعداد هشت گروه تئاتری از میان گروه‌های فعال و حرفه‌ای کانون نمایشگران خیابانی،  من جمله اعضای محترم هیئت مدیره  برگزار می‌شود و علیرضا دهقانی اجرای دبیری آن را بر عهده دارد. 

رییس فرهنگسرای خاوران، توجه به مضامین مذهبی, شرح کرامات، روایات زندگی حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را از ویژگی‌های این رویداد هنری برشمرد و از تمامی شهروندان تهران بویژه ساکنان منطقه ۱۵ و مناطق همجوار دعوت کرد تا به صورت رایگان از این رپورتوار تا بیست و یکم خردادماه هر روز در دو سانس ساعت ١٨ و ١٩ در محوطه باز فرهنگسرای خاوران دیدن کنند. 
جدول اجراهای اولین رپرتوار تئاتر خیابانی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود. 

رییس فرهنگسرای خاوران در پایان با بیان این یادآوری که اقتضائات شرایط اپیدمی کرونا باعث شد تا سهم بسزایی از فعالیت‌های فرهنگسراها به فضای مجازی انتقال یابد، اظهار داشت: شرایط کرونایی با تمام محدودیت‌ها و فرصت‌هایی که ایجاد کرد زمینه ساز تغییراتی شد که می‌بایست خود را با آن سازگار می‌کردیم، با کم شدن این ایپدمی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرصت فعالیت‌های میدانی دوباره فراهم شده است؛ اجرای مجدد فعالیت‌های میدانی باید منجر به حفظ تعادل میان فضای حقیقی و مجازی باشد تا بستر و دست‌مایه تولیدات مجازی قرار گیرد.

 

 

آنونس رسمی «هناس» رونمایی شد/ روایت زندگی شهید هسته‌ای از امروز در سینماها

 

 

About Nastooh.ir

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، از آنونس رسمی این فیلم رونمایی شد.

«هناس» که قصه ترور یک عشق است؛ با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به زوایای زندگی پرتلاطم داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای، همسر و فرزندش در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش داریوش رضایی نژاد دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند. وحید رهبانی، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی و کوثر حیدری (هنرپیشه خردسال) با هنرمندی سیاوش طهمورث نیز سایر بازیگران این فیلم هستند.

طراحی آنونس «هناس» برعهده امید میرزایی است و پخش این فیلم را موسسه بهمن سبز برعهده دارد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از؛
کارگردان: حسین دارابی، نویسندگان: احسان ثقفی، مهدیه عین‌الهی، تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: پیمان حجازی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه: بهزاد جعفری، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، طراح گریم: سیامک احمدی، تدوین: سیاوش کردجان، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، برنامه‌ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، طراح لباس: سوسن نوروزی، منشی صحنه: غزل رشیدی، جلوه‌های بصری: محمد لطفعلی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، دستیاران تولید: مهرداد مهرپویان، محمدجواد شفاه، مدیر تدارکات: محسن مقاره‌عابد، عکاس: حمید ضرابی، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اکران آنلاین فیلم مردبازنده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رپرتوار تئاتر خیابانی فرهنگسرای خاوران فیلم سینمایی اکران آنلاین مرد بازنده نقش هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان

خبرگزاری ایمنا به مناسبت روز شوراها (۹ اردیبهشت) گفت‌وگوی متفاوتی با اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان داشته، مشروح این مصاحبه همزمان با روز شوراها در سایت خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748513

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت