Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و بوشهر

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۵۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و فارس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل مواد شیمیایی در محور ممسنی-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کازرون پس از هماهنگی با مقام قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز کوتاه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی کامیون را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۵۷ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‌ای در گونی‌های حامل مواد شیمیایی جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: به منظور اجرای طرح مقابله با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

او گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد موتورسیکلت مذکور قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف ۱۷۰ راس گوسفند قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۱۸۳ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خنج هنگام گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون‌ها ۱۸۳ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز بهداشتی که رانندگان قصد انتقال آن‌ها را به استان‌های مرزی و خروج از کشور داشتند کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خنج با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر با پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت: برخورد با قاچاقچیان کالا و احشام به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

سیگار‌های قاچاق در سپیدان کشف شد

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف دو دستگاه سواری سمند و کشف سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان سپیدان هنگام ایست و بازرسی مقطعی به دو دستگاه سواری سمند حامل بار مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۴۲ هزار و ۹۱۵ پاکت (۸۵۸ هزار و ۳۰۰ نخ) سیگار خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرقت موتورسیکلت در خرمبید و کشف در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: ماموران انتظامی آباده هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک هنگام حرکت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در استعلام اولیه از سامانه پلیس مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان خرمبید دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه راکب موتورسیکلت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی نظیر قفل سوئیچی، قفل فرمان و سایر وسایلی که از حرکت و یا روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کند مجهز کنند.

توقیف ۳۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از توقیف ۳۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم با هدف افزایش ضریب امنیتی و ایجاد فضای امن برای شهروندان و برخورد با آلودگی‌های صوتی طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

او گفت: ماموران انتظامی در قالب این طرح ۳۳ دستگاه موتورسیکلت را به علت نصب نکردن پلاک، سبقت غیرمجاز، آلودگی صوتی، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی، ارائه نکردن گواهینامه، ارائه نکردن مدارک موتورسیکلت و استفاده نکردن از کلاه ایمنی را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی به عنوان اولویت‌های مهم در دستور کار این پلیس قرار دارد، گفت: برخورد مستمر و قاطع با رانندگان متخلف و مزاحم که موجب بر هم زدن امنیت و آرامش خاطر شهروندان می‌شوند به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم انتظار می‌رود تعامل و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

دستگیری عامل کلاهبرداری در فارس

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که از شهروندان مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی دریافت یک فقره شکایت از فردی مبنی بر اینکه پس از ثبت آگهی فروش برنج در سایت دیوار مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با بررسی اظهارت شاکی مشخص شد، متهم پس از تماس با شاکی و حضور در محل با ترفند‌های فریبکارانه اعتماد او را جلب و پس از تحویل گرفتن مقداری برنج و گذاشتن در خودرو طی تماس تلفنی صوری به صورت ناگهانی با خودرو متواری و دیگر پاسخگوی تلفن شاکی نبوده است.

سرهنگ حبیبی گفت: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته کارآگاهان متوجه شدند چندین شکواییه با این شگرد توسط شهروندان نیز ثبت شده است.

او گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی، تخصصی و پلیسی متهم را شناسایی و دریک اقدام ضربتی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های صورت گرفته به کلاهبرداری از ۵ نفر به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: فریب ظاهر آراسته و زبان چرب و نرم افراد ناشناس را نخورده و پس از تحویل کالا حتما پول خود را دریافت کرده و قبل از تحویل وجه مربوطه اجازه ترخیص کالا را ندهید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید.

کشف بیش از ۱۵ کیلو تریاک از منزل خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک منزل مسکونی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهرستان فسا، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: افسران پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسته بندی و آماده فروش بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فسا با تقدیر از همراهی مردم با پلیس در مقابله با سوداگران مرگ، گفت: یک نفر (خرده فروش) در این رابطه دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

توقیف خودرو‌های شوتی حامل ۱۱۹ راس گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۸ دستگاه خودرو شوتی حامل ۱۱۹ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: در جهت برخورد قاطع با خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق و احشام، ماموران انتظامی با بهره‌گیری از همه امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف این خودرو‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران انتظامی لارستان هنگام ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند ۸ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سمند حامل احشام را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۱۹ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف شد، گفت: در این خصوص ۸ نفر راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ یوسفی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

توزیع کنندگان مواد مخدر در مهر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مهر از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصراله دهقان گفت: در پی اخبار و اطلاعات رسیده مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر توزیع انواع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان مهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات فنی و تخصصی منزل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن مکان ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی را کشف کردند.

سرهنگ دهقان با بیان اینکه در این خصوص ۲ خرده فروش دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دپو احشام قاچاق در گله دانی

فرمانده انتظامی کوار از کشف ۶۱ راس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک گله‌دانی خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: مأموران پلیس آگاهی کوار با اقدامات فنی از دپو احشام قاچاق در یک گله‌دانی واقع در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۶۱ راس گوسفند قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوسفند‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ هاشمی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: ماموران کلانتری دژکرد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۳۶ قوطی روغن اصیل، عسل، نسکافه وانیل قنادی، نودل، تنقلات، چای، انواع شکلات، بشقاب و ظروف شیشه‌ای، سرویس قابلمه، آبسرد کن و اتوبخار را کشف کردند.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی اقلید به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تردد خودرو‌های حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری سارقان تابلو‌های علائم جاده‌ای در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارقان تابلو‌های علائم جاده‌ای و رانندگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سرقت تابلو‌های علائم جاده‌ای و رانندگی در مرودشت، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: سرقت تابلو‌ها و علائم جاده‌ای و رانندگی می‌تواند عواقب خطرناکی همچون تصادفات رانندگی را در پی داشته باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی تابلو مسروقه کشف شد، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف لاستیک‌های قاچاق در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از توقیف وانت نیسان حامل ۱۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرامه به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام گشت زنی در ورودی شهر به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

او گفت: خودرو موردنظر توسط مأموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن ۱۸ حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق در صدرا

جانشین انتظامی شهرستان شیراز از کشف ۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهر صدرا خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ضربت گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شهر صدرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۸ قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات مربوطه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق کالا ماموران پلیس مبارزه با مواد صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان تابلو های علائم جاده ای علائم جاده ای و رانندگی شهرستان خبر اقدامات فنی و تخصصی برای سیر مراحل قانونی یک دستگاه موتورسیکلت کارشناسان ارزش فرمانده انتظامی فسا راس گوسفند قاچاق میلیون ریال برآورد محور های مواصلاتی روانه دادسرا شدند بازرسی از آن ماموران انتظامی یک میلیارد ریال روانه دادسرا شد دستگاه کامیون یک میلیارد مقام قضائی قاچاق به ارزش تشکیل پرونده نفر دستگیر یک میلیارد خارجی قاچاق بررسی موضوع پلیس آگاهی مشکوک و آن موفق شدند قرار گرفت اجرای طرح مورد نظر خودرو ها تابلو ها کشف شد یک نفر او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید