Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@21:20:12 GMT

چک و سفته هم قبول است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۵۰۱۹

چک و سفته هم قبول است

معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: بانک مرکزی نامه ای به بانک ها ابلاغ کرده تا موانع دریافت تسهیلات اعتبار 20 هزار میلیارد تومانی برطرف شود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد قربانی امروز در برنامه شبکه خبر تلویزیون گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، موانع چک برگشتی، بدهی غیرجاری و یا مالیات های غیر مستقیم برای دریافت تسهیلات حمایت از تولید برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مراجعه کنندگان به بانک می توانند تسهیلات خود را دریافت کنند، گفت: پیش از این 12 هزار نفر برای دریافت اینگونه تسهیلات ثبت نام کرده بودند که در بانک های کشاورزی به بن بست خورده بودند.

*دریافت وام بسته حمایتی تسهیل شد

به گفته این مسئول بانک کشاورزی موظف شده است که این تسهیلات را با حداقل تضامین، چک و سفته و یا ضمانت های زنجیره ای پرداخت کند.

وی پیش بینی کرد که از ابتدای هفته تعداد دریافت کنندگان تسهیلات دو برابر شود.

به گزارش فارس، دولت پس از اصلاح یارانه ها، بسته 20 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تولیدکننده ها و عمدتا برای تامین نقدینگی آنها برای خرید نهاده اختصاص داد.

روز گذشته احمد مقدسی رئیس رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران اعلام کرد به دلیل اعمال بروکراسی از سوی بانک ها، تولید کنندگان تنها توانسته اند 1100 میلیارد تومان از این اعتبار را جذب کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند