Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی طاهری افزود: بر اساس نتایج اعلام شده این دوره از مسابقات، مبین محمدرجبی از واحد مشهد رتبه اول کشور در مسابقات کتبی نهج البلاغه، سیدمحمد آریایی فرد از واحد مشهد رتبه اول کشور در رشته دعاخوانی و رسول فرهنگ از واحد مشهد رتبه دوم کشور در حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در جشنواره هنر و ادبیات این دوره از مسابقات، مهدی صحرایی از واحد سبزوار در رشته شعر توانست رتبه اول کشور را کسب کند و امیرعباس اسمی زاده از واحد قوچان نیز موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته اپلیکیشن شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات محمد علیزاده کارمند واحد مشهد نیز توانست رتبه اول رشته تحقیق را در بخش کارکنان کسب کند.

وی همچنین خبر داد: مبین محمدرجبی علاوه بر کسب رتبه در این دوره از مسابقات، به مسابقات سراسری دانشگاه‌های کشور نیز راه پیدا کرد که در آنجا نیز موفق به کسب رتبه دوم در رشته مفاهیم نهج البلاغه شد.

برچسب‌ها مشهد سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی نهج البلاغه قوچان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور تلاوت قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سبزوار دانشگاه آزاد اسلامی نهج البلاغه قوچان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور تلاوت قرآن دوره از مسابقات دانشگاه آزاد واحد مشهد رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است