Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود .

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی نماینده گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا از قول وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: این که بعد از دو سال و ۳ ماه تلاش شبانه‌روزی مسئولین کادر درمان، متخصصان، پزشکان و پرستاران نتیجه داد و ما پنج شنبه گذشته یک روز بدون فوتی را تجربه کردیم، جای بسی خرسندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود تصریح کرد: شرایط کشور شرایط خوبی نبود کسب و کار ها تعطیل شده بود و زندگی عادی مردم نیز مختل شد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه صفر شدن آمار فوتی کرونا نتیجه تلاش‌های دکتر عین اللهی، وزارت بهداشت، رئیس جمهور و دولت آقای رئیسی است، اضافه کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و عزم و اراده مسئولین دولت، شخص رئیس جمهور و وزارت بهداشت شاهد کنترل کرونا بودیم و امروز به مرحله رسیدیم که آمار فوتی کرونا به زیر پنج نفر و حتی روزی یک یا دو نفر می رسد.

اسماعیلی از زحمات اعضای این ستاد تشکر کرد و گفت: در جلسات ستاد هر هفته سه ساعت با حضور مسئولین ارشد نظام اقدامات استان به استان بررسی و راه حل ارائه می‌گردید.

وی همچنین از زحمات نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در راه اندازی طرح حاج قاسم سلیمانی و مبارزه محله محور با کرونا تقدیر کرد و افزود: مجموعه این عوامل دست بدست هم داد تا روزهای عادی به کشور بازگردد.

عضو ستاد ملی کرونا با بیان اینکه امیدواریم به روزی برسیم که هیچ هموطن ما به خاطر شرایط بیماری کرونا جان خود را از دست ندهد، افزود: این مستلزم آن است که مردم همچون گذشته همراه بوده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اسماعیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام سلامت، پزشکان و پرستاران گفت: ما باید قدردان تلاش مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان دولت سیزدهم باشیم و آرامش فکری، روانی، روحی و زندگی عادی امروز مردم مدیون این تلاشهاست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت کرونا کمیسیون اجتماعی ویروس کرونا دولت آقای رئیسی دولت سیزدهم وزارت بهداشت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم