Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:21:01 GMT

همایش خانه احزاب ۲۶ خرداد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۸۴۶۷

همایش خانه احزاب ۲۶ خرداد برگزار می‌شود

محمدعلی تبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص علت عدم برگزاری همایش امروز خانه احزاب گفت: به دلیل برگزاری نشست فرمانداران کل کشور در سالن همایش وزارت کشور و همزمانی آن با همایش «بررسی پیش‌نویس قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین و قرارداد ۲۰ ساله ایران و روسیه» توسط خانه احزاب، ناگزیر همایش خانه احزاب روز پنجشنبه هفته آینده ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور همکاری و هماهنگی بیشتر با وزارت کشور و گفتگو با مدیرکل سیاسی این وزارتخانه، مقرر شد همایش امروز لغو و به ۲۶ خرداد ماه موکول شود. از همه دبیران کل احزاب درخواست می‌کنیم در هفته آینده با حضور پرشور خود در این همایش به غنای آن بیفزایند.

دبیر اجرایی خانه احزاب ایران خاطرنشان کرد: خانه احزاب در این مجمع عمومی بر آن بودند که تشکیل جلسه را با حضور دبیران کل احزاب سیاسی و سخنرانی وزیر کشور یا معاون سیاسی وی برگزار کنند.

کد خبر 5510023

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه احزاب ایران احزاب سیاسی سند همکاری ایران و چین جمهوری اسلامی ایران ایران سید محمود دعایی حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی سید صولت مرتضوی دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت آیت الله خامنه ای هندوستان وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ خلیل‌علی محمدزاده، دبیر علمی این همایش، با دعوت از پژوهشگران برای همراهی در این حرکت علمی، از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه ادبیات، فقه و فلسفه در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در محل همایش خبر داد.

دبیر علمی همایش اظهار داشت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.

علی محمد زاده از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس(https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441) ثبت نمایند.

وی همچنین با اشاره به نقش هدایتی و حمایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همایش، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود