Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت الله نوروزی گفت: کمیسیون کشاورزی و دستگاه های متولی باید موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه را بررسی کنند و با خاطیان برخورد لازم صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره انتشار کلیپ هایی مبنی بر معدوم سازی جوجه های یک روزه به بهانه کمبود نهاده های دامی، اظهار داشت: همه ما در بحث تامین امنیت غذایی در قبال هم وطنان خود وظیفه داریم و امیدواریم انتشار این رفتارهای ناصحیح در فضای مجازی صحت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم کمیسیون کشاورزی و هم دستگاه های متولی باید موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه را بررسی کنند و با خاطیان برخورد قاطع انجام شود.

نوروزی تصریح کرد: مبحث کمبود نهاده های دامی موضوعی جدا است و ما وظیفه داریم دغدغه های تولید کنندگان را برطرف کنیم زیرا این حق مردم است و  آنها از ما انتظار دارند.

وی عنوان کرد: ارز ترجیحی فساد زا بود و این جراحی بزرگ باید انجام می شد اما نباید شرایط به گونه ای شود که قیمت جوجه ده هزار تومانی، به هزار تومان برسد و عده ای به بهانه کمبود نهاده های دامی، جوجه ها را معدوم کنند؛ این کاری نادرست است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر و معاون وزارت جهاد ‌کشاورزی عنوان می کنند که از نظر تامین نهاده های دامی کمبودی وجود ندارد اما برخی تولید کنندگان نهاده های دامی، معتقدند در تامین نهاده، با مشکل مواجه هستند که البته این موضوع روز یکشنبه در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی خواهد شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: تفکر جمعی همواره در سخت ترین شرایط نیز بر ما غالب بوده و همه برای تامین معیشت مردم کمک کردیم، در واقع چه در زمان جنگ، چه ابتدای انقلاب و چه پس از آن همه تلاش کرده ایم و از اعماق وجود در خدمت مردم بوده ایم و در این میان تولید کنندگان نیز همواره همراهی داشتند حتی در زمان شیوع کرونا برای تامین مایحتاج بیمارستان ها، تجهیزات و وسایل پزشکی و ماسک پای کار بودند اکنون نیز باید یک جهاد ملی صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان می خواهند مشکلاتی را برای ملت ما ایجاد کنند همه باید کمک کنیم تا با افزایش تولید، کمبودی صورت نگیرد، در واقع باید در دهان دشمنان قسم خورده نظام بزنیم و این چالش ها و مشکلات را برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: معدوم سازی جوجه های یک روزه کمبود نهاده های دامی کمیسیون کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری

نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز_ یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 748603

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز